Společnost


TopSportMarket Ltd.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21859Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2018, před 7 lety

Jiří Bajer

Znění stížnosti

Zaslal jsem zpet na uvedenou adresu zbozi na vymenu velikosti v hodnote 1600 kc v lednu a doposud reklamace nebyla vyrizena a prodejce nereaguje.


Produkt

Teplakova souprava Adidas


Požadované řešení

Zadam vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 07:49, před 7 lety

Do 14ti dnů od převzetí zboží může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku.

Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal.

Pokud skutečná velikost výrobku odpovídá velikosti popsané u objednávky, prodávající není povinen věc vyměnit v rámci reklamace, jelikož ta není vadná. Pokud však skutečná velikost neodpovídá, může spotřebitel věc reklamovat, a tehdy bude prodávající povinen spotřebiteli bezplatně dodat v 30 denní zboží, které bylo předmětem objednávky. Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Dle jiného zákonného režimu výměna neprobíhá, ledaže by se spotřebitel na tom s prodávajícím prokazatelně dohodl, a tedy i na podmínkách takové výměny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.