Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 30.10.2013 jsem v uvedené prodejně koupila kabelu za 890,-kč.Následující den jsem zjistila závadu - propálená textilní část zipu na zadní sraně kabely a několik propálených dírek na podšívce.Bydlím ve Stříbře-reklamaci jsem podala při další návštěvě Prahy 18.1.2014.
Dne 5.2 2014 jsem dostala info esemeskou ,že reklamace je vyřízená.Protože bylo po 18.hod.,požádala jsem je také esemeskou o sdělení,jakým způsobem byla vyřízena.Odmítli mi informaci sdělit,s tím,že "informace mi podá prodavačka na krámě".
Druhý den jsem na číslo z esemesky zavolala a požádala o telefon na prodejnu.Moje dcera bydlí v Praze,chtěla jsem ji požádat,aby do obchodu zašla a rekl.vyřídila a chtěla jsem se o tom s prodavačkou poradit.Paní na telefonu mi odmítla číslo do obchodu dát,prý" soukromá čísla neposkytuje a oni se se mnou nemají o čem bavit,protože tašku jsem po telefonu také nekoupila."
Zároveň mi sdělila,že na moji reklamaci se nevztahuje nový reklamační řád platný od 1.1.20014.
Zajímalo by mě,zda mám právo vědět číslo do prodejny a v ppřípadě,že reklamace bude vyřízena v můj prospěch,jestli mám nárok na proplacení cestovného-cesta vlakem do Prahy a zpět.Bydlím ve Stříbře.
Děkuji za odpověď,další podrobnosti v dolních kolonkách.
Děkuji.Věra Vachulková.
Babela DUPLIN
Vzhledem k tomu,jak neochotně a hrubě se mnou paní mluvila po telefonu,potřebuji být zodpovědně informovaná,jestli mám nárok na info o čísle tel.na prodejnu a jestli mám nárok na proplacení cestovného při vyřizování reklamace - Stříbro- Praha.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že byl výrobek zakoupen v roce 2013, vztahuje se na vyřízení reklamace občanský zákoník č. 40/1964 Sb.
Prodejce je povinný informovat o vyřízení reklamace, ale nemusí sdělovat další kontakty.
V případě, že by byla reklamace uznaná, má kupující nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací dle § 598 občanského zákoníku, mezi což patří jízdné, poštovné nebo náklady na pořízení znaleckého posudku.
Společnost Lusor s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.