Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21861Nedoručení složenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 11 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2018, před 7 lety

Jana Měřičková

Znění stížnosti

Dobrý den. Bydlím na Praze 4 Hájích steinerova ulice.. Dne 14.1 mi měla být doručena složenka která nebyla doručena. Dne 15.2 měla být doručena další která opět nepřišla. Když jsem se koukala z okna Paní poštacka vynechává několik vchodu a letáky dokonce vyhazuje do popelnice.. Když jsem byla na poště tak mi řekli že mám mít podací znaky aby mi mohli složenku vyplatit, ty jsem druhý den přinesla a bylo mi řečeno že nelze dokončit že to bylo odeslané zpět odesilateli..Byla bych ráda kdyby se to řešilo.. Jinak budu nucena podat trestní oznámení.


Požadované řešení

Doručit složenky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 09:27, před 7 lety

Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato částka mu nebyla vyplacena, resp. neobdržel do své domovní schránky výplatní doklad ani "Výzvu", může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.

Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Výhradně do vlastních rukou adresáta" mohou být na poště vyplaceny pouze adresátovi, který je ztotožněn podle osobního dokladu. Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Do vlastních rukou" nebo bez doplňkové služby, je možné vyplatit adresátovi, zmocněnci adresáta, zákonnému zástupci adresáta. Ve všech případech si údaje o osobním dokladu příjemce příslušná pošta zaznamenává.

Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.