Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Bydlím na Praze 4 Hájích steinerova ulice.. Dne 14.1 mi měla být doručena složenka která nebyla doručena. Dne 15.2 měla být doručena další která opět nepřišla. Když jsem se koukala z okna Paní poštacka vynechává několik vchodu a letáky dokonce vyhazuje do popelnice.. Když jsem byla na poště tak mi řekli že mám mít podací znaky aby mi mohli složenku vyplatit, ty jsem druhý den přinesla a bylo mi řečeno že nelze dokončit že to bylo odeslané zpět odesilateli..Byla bych ráda kdyby se to řešilo.. Jinak budu nucena podat trestní oznámení.
Doručit složenky
|
Tweet |
Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato částka mu nebyla vyplacena, resp. neobdržel do své domovní schránky výplatní doklad ani "Výzvu", může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.
Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Výhradně do vlastních rukou adresáta" mohou být na poště vyplaceny pouze adresátovi, který je ztotožněn podle osobního dokladu. Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Do vlastních rukou" nebo bez doplňkové služby, je možné vyplatit adresátovi, zmocněnci adresáta, zákonnému zástupci adresáta. Ve všech případech si údaje o osobním dokladu příjemce příslušná pošta zaznamenává.
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.