Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mohl bych opsat poslední stížnost z února tohoto roku, uvedu jen několik "detailů" které sai nedokáži vysvětlit.Například, jak mohou všechny možné orgány zabývající se podvody, kriminalitou, šmejdy toho nejhrubšího zrna přihlížet nečinně tomu jak rádoby renomovaná a nestranná televizní společnost doslova okrádala ve velkém důvěřivé diváky z nichž větší část jsou důchodci.Jakto ,že,byť zahraniční společnost, může beztrestně vydělávat na poplatcích za předražené telefonní číslo když, cituji ze zákona o ochraně spotřebitele "...pokud prodávající používá pro komunikaci se spotřebitelem zákaznickou linku,nesmí být tato zpoplatněna vyšším tarifem.Samozřejmě už slyším tisíc výmluv, rozkladů pojmů zákazník, prodejce,spotřebitel, atd.Jistě se o tomto ví ,jistě o tom vědí orgány činné v trestním řízení, ví o tom všichni a nikdo nic nedělá.Beztrestně se okrádají občané,chudí občané naší republiky a nikdo s tím nic nedělá.Pan Soukup má plná ústa demokracie a spravedlnosti,nemůže přijít na jméno TV 1, protože ta má "své jisté miliony" a tak si prostě vypomáhá okrádáním občanů své země,kteří v něm stále vidí něco co vůbec není.Šmejdi vám aspoň něco dají byť za nekřesťanskou cenu,pan Soukup vás jen okrade a dostanete jen účet za telefon.To je náš příspěvek TV Barrandov.
MUDr.Ivo Dragoun (za vnuka,který naletěl)
veřejně a za bílého dne provozovaná zlodějina nejhrubšího zrna zcela ignorovaná státem
Řešení by se našlo hodně,mnozí je znají,nikomu se do nich nechce nebo jim
je to prostě putýnka.Jak mám vysvětlit vnukovi,že krást a podvádět se prostě nesmí?
A v první řadě bych chtěl aby pak ředitel Soukup,pokud něco takového vědomě trpí, šel prostě od válu.A ještě předtím mi, resp.vnukovi vrátil peníze.
|
Tweet |
Ceny telefonních linek (tzv. barevné linky) reguluje vyhláška č. 117/2007 Sb., o číslovacích plánech sítí a služeb elektronických komunikací. V daném případě se jedná o telefonní číslo pro zábavné služby pro dospělé. Obecně není zakázáno tyto linky užívat pro nabízení zábavných služeb.
Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.