Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#21865Nevyžádané zasílání zpoplatněných zásilek ArthroPrim Rapid, zákaznické číslo: 8641573

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2018, před 7 lety

Martin Kocián

Znění stížnosti

Vážený dTeste,
výše uvedená společnost Helvetia Apotheke mě kontaktovala telefonicky, byl mi bezplatně nabídnut výrobek podle mého výběru, včetně toho, že i poštovné je bazplatné. Podotýkám, že společnost mě kontaktovala v pracovní době a tudíž byl tento telefonát velice nevhodný, bohužel jsem si jako slušný člověk telefonát vyslechl.Zboží došlo až po delší době od telefonátu. Pošťák jednoho dne přijel, zboží dal přítelkyni do rukou a bez jakéhokoliv se optání, jestli zásilku přijímá odjel. Produkt ArthroPrim Rapid jsme jen vybalili, nepoužili. Minulý týden se objevila další obálka ve schránce. Po bližším prozkoumání jsme zjistili, že společnost vyžaduje platbu za první balíček 79,-Kč pod VS 8641573001 a teď i za druhý balíček 178,-Kč pod VS 8641573002. Dne 25.2.2018 jsme zaslali požadavek na info.cz@helvetia-dm.com na zrušení pravidelného zasílání balíčků s tím, že všechny nepoužité a nerozbalené 4 balení dosud zaslaného ArthroPrim Rapid budou zaslány doporučeně zpět (po konzultaci s ČOI)na adresu Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2. Dále jsme žádal společnost, aby moje osobní údaje byly z jejich databáze vymazány a společnost mě v budoucnu již nekontaktovala. Od společnosti mi došel mail, že na základě požadavku mi pravidelné zasílání zásilek ke dni 26.2.2018 ruší a že si mě dovolují upozornit, že k dnešnímu dni zůstává na mém zákaznickém čísle neuhrazená částka ve výši 257,00 Kč. Mimo jiné mi zase nabídli svoje produkty, i když jsem výslovně uvedl, že již nechci být společností ohledně jakékoliv nabídky kontaktován. Jak jsem již uvedl, výrobky jsem zaslal doporučeně zpět na společností uváděnou adresu Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2, a poté jim zaslal na mail info.cz@helvetia-dm.com foto podacího lístku z pošty, dále foto odeslaných nepoužitých přípravků a vyzval společnost o zaslání potvrzení, že všechny nedoplatky uváděné u mého zákaznického čísla 8641573 žádám oproti zaslaným výrobkům vynulovat a zrušit. Poté už mi žádná odpověď nepřišla. Jelikož záležitost nepovažuji za vyřešenou, dokud mi nebude písemně potvrzeno, že všechny nedoplatky jsou zrušeny a v pořádku, obracím se na Vás s žádostí o pomoc. Předem děkuji za Váš čas vynaložený k řešení tohoto požadavku, věřím v kladné řešení. S úctou Martin Kocián.


Produkt

Všechny výrobky mám vyfocené, mohu doložit foto.


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 11:20, před 7 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj (ohledně poštovného zdarma), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2018 12:55, před 7 lety

Dobrý den.
Zákazník pan Martin Kocian už dne 26.2.2018 kontaktoval zákaznickou linku e-mailem, kde mu bylo potvrzeno zrušení uvedené objednávky, která mj. byla provedena řádně dle předepsaného scénáře a klientovi byly při prezentaci sděleny veškeré podmínky vč. cen za zásilky. Zřejme si jen nepamatoval, s čím při distančním prodeji souhlasil. V případě potřeby můžeme zaslat nahrávku objednávkového hovoru.

Zásilky byly mezitím odeslané zpět a došlo tím k uzavření vystavených faktur. Na zákaznickém čísle 8641573 tedy již nic k řešení není.

Ať si klient pro jistotu zkontroluje spamovou složku, jestli se mu náš e-mail náhodou nezatoulal tam, potvrzení i s vyškrtnutím údajů z aktivní zákaznické databáze bylo odesláno. Pro pořádek jsme potvrzení vygenerovali znovu jako neveřejnou přílohu tohoto podnětu.

Kdyby klient zvedl telefon a zavolal na zákaznickou linku, měl by inforamce rychleji, než je posílat takto zprostředkovaně přes dTest. Jde o běžnou zákaznickou záležitost spadající do kompetence zákaznického servisu společnosti.

S pozdravem,
zákaznický servis Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2018 22:35, před 7 lety


Martin Kocián

Děkuji oběma zúčastněným stranám za rychlé se vyjádření ke stížnosti, zejména pak aktivnímu přístupu dTestu. Nebráním se znovu si vyslechnout telefonát. Nicméně bych tímto již nechtěl dTest více zatěžovat, aby mohl vynaložit své úsilí pro jiné nespokojené spotřebitele. Ještě jednou jsem si však prošel složku SPAM a jak jsem předpokládal, žádné potvrzení od firmy HelvetiaApotheke na mail jsem už nedostal, jelikož na poslední mail s požadavkem na potvrzení o bezdlužnosti a vymazání mých údajů, mi již nikdo bohužel neodpověděl. Na zákaznickou linku jsem nevolal z důvodu dohledatelnosti korespondence, dále z důvodu toho, že již poštovné mě stálo 54,-Kč a také z důvodu toho, že vím, co bych si musel během telefonátu vyslechnout. Co se týče Vámi poskytnutého potvrzení 8641573-03 bych uvítal, kdyby byla na potvrzení uvedena aspoň zodpovědná osoba s podpisem, protože takové potvrzení není úplně věrohodné. Nerad bych se v budoucnu setkal s tím, že bude o jeho platnosti nějaká pochybnost. Nevím, zda-li stačí, že je tato komunikace dohledatelná na dTestu a že potvrzení bylo vloženo přes portál dTestu.
Peníze, které jsem "ušetřil" tím, že se celá záležitost snad již uzavřela použiji pro ty, co je potřebují mnohem více.
Děkuji
Martin Kocián

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 10:07, před 7 lety

Na žádost spotřebitele na něj přeřazujeme stížnost, aby mohl doplnit své vyjádření a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.3.2018 20:27, před 7 lety


Martin Kocián

Hodnocení:

Komentář: Požadované potvrzení mi bylo zasláno na mail, vše tedy považuji za vyřešené a uzavřené. Děkuji Martin Kocián