Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3.7.2013 som objednala a zaplatila na www.bikelab.cz prilbu, ktorú spoločnosť nedodala, ponúkla mi vrátenie platby, s čím som súhlasila a požiadala som 3.9.2013 vrátenie na adresu. Po viacerých mailoch som spoločnosti oznámila č. účtu (až 3x)s potrebnými údajmi, no do dnešného dňa nemám ani prilbu, ani peniaze. Na maili na info@bikelab.cz je uvádzané meno p.Tomáš Richter a na maili info@yourbike.cz p. Kaiser.Dodávam, že tel. +420267206285 spoločnosť vobec nedvíha.
Detská prilba Giro Rascal blue and mike v hodnote 890,- Kč + poštovné do SR 299,-Kčs spolu 1189,-Kč, čiže 45,-€, ktoré som platila cez Skrill portál.
Žiadam, aby mi spoločnosť TheLab vrátila 45,-€ (1189,- Kč).
|
Tweet |
V případě, že společnost neplní dle uzavřené smlouvy prostřednictvím internetu, může kupující bez sankcí od takové smlouvy odstoupit. prodejce je následně povinný mu uhrazené finanční částky v přiměřené nebo stanovené lhůtě vrátit.
Společnost The Lab s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být řešen pouze v soudním řízení.