Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Tablet "GoGEN Dětský tablet MAXPAD9G2" zakoupeny v červnu 2017 k narozeninám pro 4 lete dítě. Při rozbaleni v den narozenin vůbec nefungoval, takže zklamaní(syn moc si přál právě tento tablet). Po výměně 27.6 za novy kus tablet fungoval do listopadu, kdy jsme zase musely na pobočku reklamovat. Po měsíci čekaní, kdy dítě každý den se ptá zda už muže dostat svůj dárek zpět, jsme vyzvedly opravené zboží. Bohužel tablet fungoval do prvního nabiti, po připojeni nabíječky jen svítila zelena kontrolka, ale nešlo vůbec zapnout. po 30 denním čekaní Reklamaci nám neuznaly z důvodu nevhodného používaní, vada ulomeny konektor, při reklamovaní zboží na pobočce a při vizuální kontrole a připojeni nabíječky svítila zelena kontrolka i na pobočce je to uvedeno v protokolu, ale při přebíraní reklamovaného zboží už nesvítila ani zelena kontrolka, pro to trvala jsem na opětovném zaslaní do servisu, 4.2.2018 byla reklamace zamítnuta z důvodu nevhodného používaní. Jak mam postupovat dal?
Mužů potvrdit, že tablet do nabíjeni jsem dávala já osobně, z bezpečnostních důvodu dítě nemá ani přistup k nabíječce. Jestli se z tabletem zacházelo nevhodné, tak jedině v servisu. Zboží do reklamace jsem předávala v původní krabici, po dodaní krabice byla potrhaná a počmarana, chápu že je to jen krabice, ale přece uvnitř je křehký tablet.
Děkuji.
vraceni peněz za zakoupené zboží.
|
Tweet |
Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
V případě zamítnutí reklamace je prodávající povinen spotřebitelce vydat věc ve stavu, v jakém ji převzal. Vznikne-li škoda na výrobku během reklamačního řízení, nese odpovědnost za takovou škodu prodávající. Ze své odpovědnosti za škodu se může vyvázat, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak nebo že škoda vznikla ještě před převzetím věci do tohoto řízení.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamačnímu řízení slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Fedirtsan,
je mi velice líto, že v rámci Vaší reklamace došlo k zamítavému vyhodnocení.
Bohužel v případě, že Vaše reklamace nebyla uznána, mohu Vám doporučit podat reklamaci novou a to se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku.
Můžete také oslovit případně soudního znalce, který zajistí diagnostiku produktu a zhodnotí, zdali bylo vyjádření servisního technika adekvátní či nikoliv.
Mrzí mne to, ale bohužel nyní Vám nemohu uznat Vaší žádost pro Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní částky za produkt.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: