Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tato firma má sídlo v Globusu Opava a čistí zde oděvy. Dle mého je spíš nečistí a ničí. Mám podklady od jiných klientů. Nechala jsem vyčisti celý oblek. Kalhoty v pořádku, ale na saku a to jen na pravé straně v předu, se po vyčistění udělaly pukle, které jsou už neopravitelné. V dopise mi píšou že tyto vady nejsou způsobeny čištěním, ale jedná se o vady skryté. Oni za to prý nezodpovídají. Při vyzvednutí obleku, manžela na to ani neupozornili. Já si toho všimla až doma, Když jsem oblek kontrolovala. Na Saku na přední pravé straně pukle. Na té druhé nic. Tam bylo vše oka.
Odnesla jsem zpět, hned na druhý den. Sepsali se mnou reklamaci a už zaměstnankyně mi řekla, že oni žádné reklamace nevyřídí ve prospěch klienta.
Oblek nestál pár korun, ale 10.000Kč. Přece tohle je špatně odvedená práce. Kdybych já takto pracovala, už by mě dávno vyrazily. Prosím o POMOC.
Oblek starý 3 roky. Vada jen na pravé straně. Někdo odvedl v čistírně špatnou práci.
Dle mého, při vyřízení reklamace nedošlo ani k prozkoumání vady. Mají předepsaný dopis, který takto odesílají všem postiženým.
Chtěla bych odborné posouzení jiné strany. a nesouhlasím z neuznanou reklamaci.
děkuji
|
Tweet |
Dle § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození věci, která je předmětem závazku ten, kdo ji převezme za účelem splnění povinnosti ze smlouvy (k vyčištění). V takovém případě je druhá strana povinna škodu nahradit a není přitom rozhodné, jak ke škodě došlo, zda-li čištěním, přepravou, skladováním nebo jiným způsobem. Je ale důležité prokázat, že ke škodě došlo v době, kdy byla předmětem závazku. V této souvislosti je vhodné argumentovat stavem zaneseným v potvrzení o přijetí zakázky a vytknutím poškození bez zbytečného odkladu.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to však dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Čistírna je povinna uhradit škodu ve skutečné výši, vychází se z ceny věci v době poškození. Při určování ceny věci je nutné přihlédnout k pořizovací hodnotě věci a k jejímu opotřebení. Pokud se spotřebitel s čistírnou na výši škody nedohodne, může ji autoritativně určit pouze soud v občanskoprávním řízení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.