Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 21.2 jsem měl ve schránce výzvu k vyzvednutí úředního dopisu na pobočce kam jsem tedy jel a dopis prý bude zítra a bylo mi řečeno že na vyzvednutí mám 10 dní.Nemám času nazbyt proto jsem se tam dostavil až 28.2 a bylo mi řečeno že dopis byl druhý den odeslám odesílateli. To je dezinformace od osob na přepážce a já teď musím někde ten dost důležitý dopis hledat což mě stojí dost času. Nejvíce mě ale štve že ten den jsem byl doma a doručovatel se neobtěžoval ani zazvonit což je už delší čas naprosto normální a díky tomu už jsem několikrát pozdě řešil problém což mě stálo čas a spoustu peněz. doručovatel má už předtištěné výzvy a proto se ani neobtěžuje někoho kontaktovat. Zvonek i schránku mám řádně označenou a zvonek funguje a doma je stále někdo. Kde jsou ty doby kdy se doručovatel snažil dopis doručit jinak výzvu vypisoval ručně a fungovalo to bezvadně tak k čemu tedy dnes slouží pošta když si pro všechno musíme na pobočku. A kromě jiného když jsem volal odesílateli tak mi bylo řečeno že prý pošta uvedla že nemám ani zvonek ani schránku. Věřte že se hodně držím abych nepoužil vulgarity a nepočkal si na doručovatele. Doufám že se dočkám odpovědi jinak už budu jednat. Sláma
úřední psaní
zvonit a snažit se o doručení
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Dochází-li k pochybení ze strany České pošty opakovaně, popřípadě i po podané stížnosti či reklamaci, doporučujeme spotřebiteli podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, který je příslušný pro oblast poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman