Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 1.3.18 jsem se dozvěděla že mi pojištovna Kooperativa 9.2.2018 posílala peníze na složenku.Dostavila jsem se na poštu Břevnov P6,kam byla udajně poslána.Na přepážce mě paní odeslala k panu vedoucímu který to prý se mnou vyřídí.Tam mi bylo zděleno,že mám smůlu a musím počkat až mi příjde poukázka.Když jsem se ohradila stím,že mám číslo poukázky a zda by to nešlo dohledat, tak mi bylo řečeno, že si to mám nechávat posílat na účet a že to nejde.Nakonec jsem byla poslána zpět na přepážku,kde to slečna dohledala s tím, že mi to nemůže vyplatit,že poukázka byla poslána zpět?!Datum k vyplacení končil prý 4.3.18.Já myslela ,že je dnes 1.3.18?!Když jsem se zeptala p.vedoucího zda mi může alespoň nějak dohledat dopis, který mi pojištovna poslala 6.2.18,tak mi bylo řečeno,že jestli šel obyč. poštou tak nemám šanci ho dostat,jelikož už to nikdo nedohledá!!!.Problém s touto poštou neřeším poprvé.Veškeré zásilky co šli jsem si zrušila a když jsem řešila doklad Sipo, bylo mi doporučeno nechat si strhávat z účtu.Chápu,že je těžké sehnat pracovníky ,ale myslím si že Vaši vedoucí poboček by měli mít nějakou úroveň a jednání a ne jednat s člověkem jak s blbcem.Tímto jednáním vašeho vedoucího se vůbec divim,že pošta na Břevnově ještě funguje.
Prosím o nějakou nápravu z Vaší strany.A prosím o nějakou informaci na můj email.
Mendlová Gabriela
Požaduji finanční postih vedoucího pobočky Břevnov P6
|
Tweet |
Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato částka mu nebyla vyplacena, resp. neobdržel do své domovní schránky výplatní doklad ani "Výzvu", může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.
Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Výhradně do vlastních rukou adresáta" mohou být na poště vyplaceny pouze adresátovi, který je ztotožněn podle osobního dokladu. Poštovní poukázky s doplňkovou službou "Do vlastních rukou" nebo bez doplňkové služby, je možné vyplatit adresátovi, zmocněnci adresáta, zákonnému zástupci adresáta. Ve všech případech si údaje o osobním dokladu příjemce příslušná pošta zaznamenává.
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.