Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako řada z nás jsem reklamoval velmi často reklamovaný a poruchový telefon LG Flex2 s tím, že se neustále restartuje. Ne že by se restartoval jednou za čas, ale telefon se restartuje vždy do několika vteřin po zapnutí. Ať je připojen na nabíječku, nebo ne. Často se zasekne v neustálem cyklu restartování. Telefon byl koupený jako použitý, kde je záruka snížena na 12 měsíců, nicméně je to 5 měsíců od koupě.
Nepochopitelně reklamace nebyla uznána s vyjádřením:
"Uvedenou závadu/y způsobuje baterie po životnosti, která již nemá patřičnou kapacitu."
Baterie je součástí telefonu a není vyjimatelná. Řekl bych tedy, že pokud baterie (která je napevno součástí zařízení) ztratí během necelého roku a půl kapacitu natolik, že telefon není možné vůbec používat, dá se to považovat za závadu baterie a tedy uplatnit na ni záruku.
Komunikace s reklamačním oddělením je otřesná, nerozumím tomu, když vědí, že tento produkt je opravdu nepovedeny, vadný a reklamace je naprosto oprávněná a má být uznána.
Co dělat??
LG G Flex 2
Jednoznačně vrátit peníze, jakákoliv oprava je zbytečná.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.