Společnost


HEDIS, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2189Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2014, před 11 lety

Hedvika Millionová

Znění stížnosti

Z internetového obchodu jsem si vybrala varnou desku, podle pokynů na webových stránkách www.elektroskladem.cz vyplnila všechny údaje a zvolila platbu převodem na účet s dodáním zboží zdarma. Po obdržení zprávy o přijetí objednávky jsem podle pokynů na uvedený účet převedla peníze. Žádala jsem potvrzení přijetí platby, místo toho přišlo několik emailů upřesňující termín dodání a nakonec zpráva, že společnost musela změnit přepravní firmu pro doručení dobírky (kterou jsem nechtěla) s dodatkem, že uhradím-li částku na jiný účet (první byl u ČS, druhý u ČSOB) zboží po doručení peněz ihned vyexpedují. Zkoušela jsem kontaktovat firmu telefonem - na zanechané zprávy nereagují a telefon nezvedají, i emailem, ale ani na ten nereagují (a při třetím pokuse se email vrátil jako nedoručitelný).


Produkt

plynová varná deska Electrolux EGG6343NOW


Požadované řešení

Chci odstoupit od smlouvy a požaduji vrátit uhrazenou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2014 11:19, před 11 lety

V případě, že byla uzavřena smlouva, jsou obě strany povinné z ní plnit dle dohodnutých podmínek. Zároveň platí, že pokud byl dohodnutý způsob přepravy, je tak dohodnutá i cena. Je klamavou obchodní praktikou dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele, pokud prodejce uvádí cenu zboží nižší, než jaká ve skutečnosti je, lze pro takovou praktiku podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:30, před 10 lety

Společnost HEDIS, a.s. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.