Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 29.1.2018,jsem uzavřel smlouvu s danou společností.Dne 5.2.2018,jsem písemně doporučeným dopisem ukončil a zrušil tuto smlouvu.Žádné jejich vyjádření mi za celý únor nepřišlo,až 28.2.2018 došel od společnosti dopis,požadující zaplacení 70,7euro a v případě neuhrazení,vyhrážení se soudem pro splnění tohoto požadavku.Nerozumím tomu,dodržel jsem jejich obchodní smlouvu,vypověděl jsem ji písemně a v termínu více než 14dní,jak požadují.Znovu opakuji,smlouvu jsem zrušil v termínu a považuji jednání společnosti o pokus,nezákonně se obohatit.Smlouva byla uzavřena přes internet,a zaplacena kreditní kartou.Mail požadující platbu,je v angličtině a já angličtinu neovládám.Prosím Vás o řešení tohoto problému,protože termín úhrady 70,7euro je 6.3.2018,pak je vyhrožování soudem.Děkuji Vám předem za pomoc v řešení a Vaši odpověď jak se mám zachovat,a co mám dělat.Odpověď prosím na můj mail. Rektoris
smlova byla uzavřena přes internet.
Okamžité uznání zrušení a vypovězení smlouvy,a zrušení požadavku na zaplacení výše uvedené částky 70,7euro.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.