Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21895Repasovany telefon za novy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2018, před 7 lety

Vladislav Chrastny

Znění stížnosti

Muj pripad je naprosto stejny, jako pana Kupsy. Koupil jsem iPhone 6S, zjistil jsem, ze jde o telefon, ktery mel byt v USA zlikvidovan. Dle serioveho cisla neexistuje. Uvnitr obsahuje neoriginalni dily.

Chcu na spolecnost podat zalobu pro podezreni z trestneho cinu podvodu.

Kdo se chce pripojit, kontaktujte me pres redakci d testu.

Dekuji.

Je treba jednat rychle.

V. Chrastny


Požadované řešení

Podani zaloby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 09:29, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 16:04, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se věc podařilo vyřešit po zaslání předžalobní výzvy společnosti. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.