Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Muj pripad je naprosto stejny, jako pana Kupsy. Koupil jsem iPhone 6S, zjistil jsem, ze jde o telefon, ktery mel byt v USA zlikvidovan. Dle serioveho cisla neexistuje. Uvnitr obsahuje neoriginalni dily.
Chcu na spolecnost podat zalobu pro podezreni z trestneho cinu podvodu.
Kdo se chce pripojit, kontaktujte me pres redakci d testu.
Dekuji.
Je treba jednat rychle.
V. Chrastny
Podani zaloby
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel nám sdělil, že se věc podařilo vyřešit po zaslání předžalobní výzvy společnosti. Stížnost proto uzavíráme.