Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vazena pani, Vazeny pane.
Pri ceste na dovolenou v terminu 28.rijen az 11.listopad, jsem cestoval na dovolenou Egypt/ Marsa Alam s CK Invia a pojisteni komplexni od AXA pojistovny. Pri priletu, jsem obdrzel zavazadlo znicene a posleze na hotelu zjisteni vykradeni zavazadla.
Okamzite, jsem zadal o protokol na mistnim letisti, ktery , jsem obdrzel po dlouhem dohadovani se na letisti.
Nasledne, jsem zjistil odcizeni veci na hotelu, kde jsem informoval delegata a recepci hotelu, ze chci privolat policii a sepsani protokolu o skode.
Zkracene :
Letecky dopravce odmita odskodnit mne ( Air Cairo ), radne pojisteny od AXA jsem byl a pojistovna nema zajem mne odskodnit.
Pojistovne,jsem predal kompletni doklady, ktere jsem obdrzel v destinaci Egypt.
Dale , chtela AXA pojistovna doklady o seznam skody a odcizene veci ze zavazadla.
Opetovne, jsem plne a po pravde vyplnil zadost/ hlaseni pojistne udalosti, doklady o sepsani skody.
AXA pojistovna zaroven zadala doklady o zakoupeni veci a nasledne ,jsem po pravde sepsal terminy ceny zakoupenych veci.
Samozrejmne ,ze nemam doklady o zakoupeni avsak toto jsem avizoval a pravdive napsal I do skodneho formulare, mimo to neocekaval, jsem plne odskodneni avsak ocekaval jsem slusnejsi jednani a, mimo to nahradu skody za zavazadlo atp.
Proto podavam stiznost na postup pojistovny AXA, nasledne jsem rozhodnut tuto skutecnost medializovat a budu se domahat jakoukoliv formoui soudni cestou o nahradu, proto takto to nelze, timto jen pojistovna Axa profituje s klientu a nemini jakkoliv resit a snazit se klienta odskodnit. Mimo to Air Cairo , take nema snahu a uz se toto vlece pres 3 mesice.
Cesrovni pojisteni
Odskodneni za poskozene zavazadlo a odskodneni za odcizene veci.
|
Tweet |
Pokud bylo sjednáno pojištění, které kryje poškození věci, bude také záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývají zde zpravidla také vymezeny výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Pokud je právo na pojistné plnění zamítnuto, může spotřebitel požádat o zdůvodnění tohoto zamítnutí. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě. Nebude-li spotřebitel se zdůvodněním souhlasit, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Pokud bylo během letecké dopravy zavazadlo poškozeno, může spotřebitel žádat náhradu škody také po dopravci, který přepravu zajišťoval. Dle čl. 31 odst. 2 tzv. Montrealské úmluv (č. 123/2003 Sb.m.s.) však své právo musí uplatnit do 7 dnů od převzetí poškozeného zavazadla.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.