Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
5%Dobry den,
tento tyden je to jiz treti obalka v me schrance, ktera je radne oznacena a popsana, ktera neni na moje jmeno (ktere je na schrance), ani na moji adresu. Stejna je pouze ulice (Velke Kunraticke, 14800). Vsechny obalky jsou citelne a viditelne, beznym standartnim zpusobem, oznaceny adresou a adresatem.
Jedna se o psani z pojistoven a socialniho zabezpeceni, coz povazuji za dulezite zasilky! Kazda je pro jinou osobu s jinou adresou. Neni v mych moznostech dodelavat cizi praci a roznaset postu po okoli.
Mimojine jsem uz od leta pani dorucovatelku nevidela, zasadne nezvoni a ackoli jsem na adrese behem pracovnich hodin zdrzuji nejmene 90% casu, nikdy se ji nikoho v sirokem okoli nedari zastihnout. U baliku se zadne pokusy o dorucovani nekonaji. Beznou praxi je, ze v slibenem dorucovacim casovym rozmezi nikdo neprijede, natoz aby zvonil nebo se priblizil ke schrance a je to dovrseno smskou, ze adresata se nepodarilo zastihnout.
Na pobocce se pak tvori vetsi a vetsi fronty, psani a balicky se hledaji i desitky minut, maji jich tam doslova nad hlavu.
V lete vse jeste fungovalo jako vzdy - s odrenyma usima ale dostatecne. Od podzimu rychly upadek. Zkousela jsem na nynejsi situaci upozornovat pracovnice posty na pobocce (K Libusi, 14800), ale bezvysldne. Byla jsem ihned uvedomena, ze za to nemuzou a nic s tim delat nebudou. Kontakt kamkoliv vys jsem nenalezla ani nedostala.
Chci jasne a strucne potvrzeni, ze se tato informace dostala dal nez k pani u prepazky a chci byt vyrozumena o tom jak tuto situaci budou resit, tedy o planovanem postupu vedoucimu k naprave a o duvodech proc takova situace nastala, zda maji v popisu sve pracovni pozice dorucovatele "nedorucovat" nebo v opacnem pripade proc nedodrzuji svoje pracovni povinnosti.
Chci o tom byt vyrozumena pisemne, osobne nebo telefonicky jasne a strucne.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman