Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#21901Chybí český manuál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2018, před 7 lety

Stanislav Suntych

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržel HD Sunglasses Camera. Ovšem chybí manuál v českém jazyce. předpokládám, že podle obchodního zákoníku je strana prodávající dodat rovněž manuál v českém jazyce.


Produkt

User Manual for HD Sunglasses Camera


Požadované řešení

Očekávám brzské dodání manuálu v českém jazyce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 09:05, před 7 lety

Dodání českého návodu je povinností podnikatele dle § 9, § 10 odst. 2 a § 11 zákona o ochraně spotřebitele. Pochybení v této oblasti dává spotřebiteli právo zboží reklamovat, protože se jedná o vadu výrobku, případně od smlouvy odstoupit, pokud podnikatel nedodá český návod ani do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Veškeré písemnosti, podací lístky, si pro případ sporu dobře uschovat. Dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, příp. odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci právní jednání spotřebitele účinné.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2018 12:37, před 7 lety

Návod v českom jazyku je súčasťou balenia. V prípade, ak jeho súčasťou nebol, sa zákazníkovi ospravedlňujeme. Môžeme ho dodatočne poslať prostredníctvom pošty, príp. je prístupný aj v elektronickej forme na http://www.hs-plus.com/cz/

V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 18:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 08:45, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.