Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve společnosti VSP Data a.s. jsem si nechal opravit pozáručně MT Samsung s tím, že jsem měl rozbitý display a skleněná záda MT.
Zaplatil jsem téměř 3,5tis Kč (PC telefonu byla v roce 2016 12tis, dnes koupíte za cca 6000kč) za tuto opravu a telefon byl opraven.
Telefon jsem druhý den dobil a ráno mi vydržela baterie ani ne 2 hodiny(z toho byl v používání maximálně půl hodiny). Poté jsem dal telefon do nabíječky a ze zbylých 6% se postupně telefon vybíjel až do 2% i přesto, že byl celou dobu v originální nabíječce samsung!
Dříve mi telefon běžně vydržel 1 - 1,5 dne a teď, aniž bych telefon zatěžoval nějak zvlášt, kromě telefonních hovorů mi nevydrží ani 2hodiny.
V servisu mi sdělili, že si samozřejmě budu muset baterii, včetně servisu - tzn. výměny uhradit. (což je velice zajímavé, když vědí od začátku, že i standartní záruční doba mi pár dní před servisováním skončila....)..
Telefon byl celou dobu bez jediného problému, dokud jsem ho nepředal do rukou této společnosti.
Do telefonu jsem dal za opravu necelých 3,5tis Kč a prodejní/výkupní se pohybuje kolem 2.5tis Kč.
Samsung galaxy A5 2016
Výměna baterie (navrácení do původního stavu) bez úhrady a ukončení dalších kroků ze strany VSP Data, pro další dolování peněz ze zákazníků.
|
Tweet |
Převzala-li společnost věc k opravě, ručí za škodu způsobenou během této opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zdravim, servis postupoval striktne dle guidu výrobce a telefon prosel po oprave vsemi definovanymi testy. Zakaznik bude kontaktovan pro vysvetleni situace a pripadne nalezeni oboustranne akceptovatelného reseni. S pozdravem Jindra Zitek
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.