Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
dňa 24.12.2017 som uzatvoril zmluvu so spoločnosťou BE2. Dňa 29.12.2017 som doporučeným listom na adresu spoločnosti zaslal výpoveď zo zmluvy na formulári uvedenom na ich stránke. Výpoveď som poslal aj emailom na adresu zakaznickyservis@be2.sk, ktorý bol uvedený ako kontaktný mail na zaslanie výpovede. Výpoveď som zaslal v súlade s VOP uvedenými na ich stránke v lehote 14 dní. Opakovane som viac krát žiadal o pozastavenie VIP členstva a zaslanie potvrdenia na moju emailovú adresu. Faxové číslo bolo uvedené ako neexistujúce.Do mailu som posielal aj nascanované potvrdenia o odoslaní . Zo strany spoločnosti som nedostal žiadnu odpoveď ani iné upozornenie. Preto považujem zmluvu za ukončenú.
Dňa 1.3.2018 mi prišla SMS, kde spoločnosť Intrum požaduje odo mňa zaplatenie čiastky 70,22 EUR ako dlžnej sumy.Takéto konanie považujem za neakceptovateľné.
be2.sk
Žiadam o okamžité zastavenie neoprávneného vymáhania dlžnej sumy a potvrdenie o ukončení zmluvného vzťahu so spoločnosťou BE2.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: E7JXLE02
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 25/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 7 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 7 dní před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý deň,
dnes som zaslal na emailovú adresu zakaznickyservis@be2.sk formulár o odstúpení a potvrdenia z pošty, o odoslaní doporučeného listu.
V prílohe posielam zaslaný mail s prílohami.
Čakám na vyjadrenie.
Pokud spotřebitel výpověď (popř. odstoupení od smlouvy) placeného členství ve stanovené lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje ukončení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: E7JXLE02
Dobrý den.
Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl - s ohledem na včasnou Výpověď/ Odstoupení - v plné výši stažen.
Dobrý deň,
Do mojej mailovej schránky p.moravsky@centrum.sk Vás žiadam o zaslanie potvrdenia , že vymáhanie dlžnej čiastky 70,22 spoločnosťou Intrum je pozastavené, môj profil je zmazaný, zmluvný vzťah je ukončený a že spoločnosť BE2, S.a.r.l si nebude v budúcnosti nárokovať na ďalšie pohľadávky.
Potom budem považovať sťažnosť za uzavretú.
Ďakujem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: E7JXLE02
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dakujem dTestu za pomoc, pri rieseni tohto problemu. Podvodnici z BE2 sa stiahli,vsetko sa zrazu vyriesilo bez problemov.
Pokusal som sa ich kontaktovat mesiac, ale vdaka dTestu zacali komuninukovat okamzite. Maju to dobre premyslene, ale
nenechajte sa zastrasovat, nic im neplatit ale sa aktivne branit.
Este raz vdaka dTest.
Staznost povazujem za uzavretu.
P.M.