Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21913Zrušení VIP členství a celého mého profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2018, před 7 lety

Tomáš Musil

Znění stížnosti

žádám o zrušení mého VIP členství a smazání profilu na C-Date. mé
ID:W2K4IF73


Požadované řešení

Zrušení VIP členství a vymazání profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 20:06, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2018 09:43, před 7 lety

ID: W2K4IF73


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 17/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2018 17:06, před 7 lety


Tomáš Musil

Dobrý den. 17.2. 2018 mi c-date oznámila pomocí e.mailu ,že se od toho dne stávám prémiovým členem a to na dobu 1 měsíce za cenu 180kč,které mi také byli staženy z mého účtu. Já jsem Vás,však žádal 26.2.2018 o celkové zručení mého VIP členství, což mi umožněno nebylo a co více,jste mi stáhli další částku z mého účtu a to ve výši 2394kč !!! na což jsem regaval a nadále žádal o zrušení mého členství,již několikrát jsem vám oznamoval,že chci okamžité zrušení VIP členství a místo toho mi oznamujete,nějaký termín 17.9.2018. Pokud jsem Vás poprvé žádal,už 26.2.,tak nechápu proč bych měl mít členství do 17.9.2018. Já Vaše služby nevyužívám a ani nechci využívat a za nic Vám platit nebudu a VIP členství nechci,tak jak jsem to uváděl ,už 26.2.2018 . Žádám, o okamžité zrušení mého VIP členství!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 07:17, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 11:03, před 7 lety

ID: W2K4IF73


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 17/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

...................................................................................

Svůj profil můžete kdykoliv vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2018 15:43, před 7 lety


Tomáš Musil

Dobrý den.

Přeposlal jsem Vám email,který jsem Vám poslal 26.2.2018 ve ,kterém jsem Vás žádal o zrušení mého VIP členství. Doufám,že se jednalo z Vaší stany o pouhé nedorozumění a vyhovíte mi v tom,o co Vás neustále žádám a to, mé okamžité Zrušení VIP členství,nic víc po Vás nežádám, jsem si vědom Vaší smlovy a proto nežádám o navrácení částka 180kč a 2394kč pouze o zrušení VIP členství a mého profilu. Předem Vám děkuji,za kladné vyřízení. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2018 09:05, před 7 lety

ID: W2K4IF73


Dobrý den.

Viz prosím předešlé komentáře:

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 17/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené (To neznamená, že jej do do uvedeného data musíte využívat, ale je to potvrzení, že do uvedeného data je Vaše Prémiové členství uhrazené a po uvedeném datu již nebude prodloužené. Vymazáním profilu zrušíte i platnost svého Prémiového členství / možnost jej využívat.).

Svůj profil můžete kdykoliv vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2018 15:17, před 7 lety


Tomáš Musil

Dobrý den.

Dnes 5.4.2018 jsem si smazal svůj profil a pokud mi již nebude dále prodloužené VIP členství,tak jak uvádíte, beru vše za vyřízené.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 23:40, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2018 11:21, před 7 lety


Tomáš Musil

Hodnocení: