Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#21914Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2018, před 7 lety

Věra Ondřichová

Znění stížnosti

Nakoupila jsem u společnosti CCC dětskou zimní obuv dne 11. 11. 2017. Po dvou měsících jsem si všimla, že vrchní vrstva textilního materiálu je oloupaná, boty tedy přestaly být funkční pro zimní nošení.

26. 1. 2018 jsem obuv reklamovala u prodejce. Reklamace byla vyřízena 25. 2.

Prodejce reklamaci neuznal s odůvodněním, že jde o "mechanické poškození obuvi, které vzniklo okopáním a sedřením obuvi při chůzi".

S tím nemohu souhlasit, např. proto, že se "kůže" loupe i u zipu, tj. na místě, kde se nedá okopat.

Domnívám se tedy, že obuv byla vyrobena z vadného materiálu, nevhodného pro použití na zimní obuv.


Produkt

2220745330035 Magic Lady CS1599-1, vel. 33, tmavě modrá barva, cena 899,ů.


Požadované řešení

Domnívám se, že vady byly přítomny již v okamžiku převzetí (vadný materiál). Odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 23:25, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.