Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
27.2. přišla zprava ze 28.2. bude doručen balík a ze upřesni čas doručení což všichni většinou píši až v ten onen den ráno tak sem doma a nic nepřichází ani SMS ani balík, 1.3. se koukám co je z balíkem a je tam napsáno ze z technických důvodu nebylo možné doručit, tak volám operátorka slibuje ze 2.3 mi to na 100% doručí, k vysvětlení co znamená z technických důvodu bohužel nedošlo (mimochodem tato hláska už tam není, pravděpodobně stáhnout i tu ze to nestihli doručit). No a tak sem 2.3 doma a cekám, přijde sms s tím že doručí 10:18-12:18 nestalo se nic, nikdo nedorazil a tak se opět divám cca 17:30 kde je onen balík a je tam doslova napsáno „Řidič nestihl doručit“ a jako čas je 19:00 jak tam může byt čas který ještě nenastal. Já to tedy nechápu, tak volám a opět se ničeho nedoberu, samé výmluvy vysvětlení žádné proste totální pohrdaní zákazníkem.
http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/ZasilkaDetail.aspx?id=02080581565
okamžitě dorucit
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.