Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#21925Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2018, před 7 lety

Petra Krajčová

Znění stížnosti

Ve Zlínské prodejně jsem si zakoupila koženou zimní obuv značky Lasocki,avšak po dvou měsících běžného nošení,použití impregnace a kosmetických přípravků pro obuv,mi však na jedné botě z horní části začal materiál praskat a loupat se,vznikl tak flek o velikosti cca 0,5 cm. Reklamace mi však byla zamítnuta,že se jedná o mechanické poškození,s vyjádřením absolutně nesouhlasím,takto se nemůže kůže přece po dvou měsících oloupat jen z důvodu nošení ve sněhu a mrazu.Myslím si, že byl již při výrobě použit vadný materiál,nebo bota poupravena tak,aby laik nepoznal že se jedná o vadu na výrobku.
Číslo reklamace je R8829992354,děkuji


Produkt

Reklamace podána na prodejně Zlín číslo 1559. Obuv Lasocki název 2220757230057 OBUWIE WI20-ASPEN-02 39,Cena 1299,-p před poskytnutou slevou 20%.


Požadované řešení

Jelikož nakupujiv prodejně CCC několikrát do roka pro celou rodinu,ráda by jsem čekala od společnosti vstřícnější vyjádření a náhradu vadné obuvi v podobě poukazu na obuv jinou,v plné částce. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 20:52, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.