Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem již 6 roků zákazníkem firmy BOHEMIA ENERGY na odběr el.energie a zemního plynu. Od 15.1.2018 jsem dostala 17 SMS zpráv, že se dosavadní dodavatel bude měnit a že nemám na žádné jiné dotazy reagovat. Odeslala jsem odpověď, že nemám zájem a ohlásila svému dodavateli, že jsem žádnou jinou smlouvu nepodepsala a chci i nadále zůstat jejich zákazníkem. Na jejich radu jsem podepsala výpověď falešné smlouvy, kterou jsem ani neviděla a tudíž nepodepsala. Ale zástupci firmy INNOGY se nevzdávají lehce. Zaslali
mému dodavateli- firmě BOHEMIA ENERGY zprávu, že jsem osobně výpověď zrušila a chci odejít k INNOGY. Zase lež. Jednak nevím, kde mají sídlo pobočky a jsem invalida po operacích kolen, který se bez berlí daleko nedostane. Poslala jsem firmě INNOGY e-mail, že požaduji o okamžité storno neplatného převodu. Dostala jsem potvrzení o přijetí e-mailu s jejich evidenčním číslem 8001111438 s tím, že odpověď obdržím v nejkratším termínu. A za krátkou dobu mě volala jejich zaměstnankyně, že mám poslat žádost o odstoupení smlouvy, kterou jsem ani neviděla a nepodepsala.
Domnívám se, že jednání jejich naháněčů, které se podobá zakázanému domovnímu prodej není ani znám jejich nadřízeným. Ale jak se k nim dostat? Za rok mě bude 90 let, ale dosud jsem se s takovým jednáním nesetkala.
|
Tweet |
Uzavřít smlouvu je možné, mají-li strany vůli sjednat mezi sebou závazek. Pro takovéto právní jednání se tedy vyžaduje svobodná vůle jednající osoby. Chybí-li vůle jednající osoby, o právní jednání nejde a závazek nevznikl.
V případě nerespektování vůle spotřebitelky je možné podat podnět k prošetření Energetickému regulačnímu úřadu, který vykonává dozor na dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik na úseku podnikání v energetických odvětvích (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost innogy Energie, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:
- nonstop zákaznická linka 800 11 33 55
SKYPE: kontaktnicentrum innogy
E-MAIL: info@innogy.cz
Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.innogy.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.