Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#21928Nedodaná služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2018, před 7 lety

Kateřina RANDUSOVÁ

Znění stížnosti

V listopadu uzavřena smlouva na dodávku elektřiny a plynu.Elektrina vporadku, plyn doteď ne.Reseno několikrát přes infolinku ČEZu s operátory, vždy slíbeno, že dotaz bude vyřešen a někdo mne bude telefonicky kontaktovat. Doposud se tak nestalo .


Produkt

Zákaznické číslo 20202489


Požadované řešení

Okamžitá náprava nebo okamžité ukončení (odstoupení) od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 21:41, před 7 lety

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Pokud se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.