Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V listopadu uzavřena smlouva na dodávku elektřiny a plynu.Elektrina vporadku, plyn doteď ne.Reseno několikrát přes infolinku ČEZu s operátory, vždy slíbeno, že dotaz bude vyřešen a někdo mne bude telefonicky kontaktovat. Doposud se tak nestalo .
Zákaznické číslo 20202489
Okamžitá náprava nebo okamžité ukončení (odstoupení) od smlouvy
|
Tweet |
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Pokud se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.