Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.12.2013 jsem si koupil vysavač v e-shopu u této společnosti. po druhém vysávání se po 5 min vypnul přehřátím. tuto vadu jsem 3.1.2014 reklamoval a reklamace mi byla zamítnuta s tím, že vysavač byl silně znečištěn. byl údajně vyčištěn servisem, ale stále nefunguje. Navíc mi byl ze servisu poslán poškrábaný a celý od prachu(vnější i vnitřní část vysavače mimo příslušenství k němu). I po další urgenci elektry pv mi byla reklamace opět zamítnuta a náklady s ní spojené taky.
vysavač VP 912 ECG
vrácení peněz nebo výměna za nový
|
Tweet |
V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou, má kupující nárok dle § 616 občanského zákoníku na opravu nebo výměnu dle svého požadavku. Zároveň je prodejce povinný dostatečně zamítnutí rozporu s kupní smlouvou písemně odůvodnit, tedy, když došlo k vyčištění, proč vada na výrobku přetrváná například.
Pokud dojde v průběhu reklamace k poškození věci, má kupující nárok na náhradu škody dle § 421 občanského zákoníku.
Společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.