Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes v poledních hodinách byl pořad Rychlá hra,před tímto pořadem jsme se dívali na film.Najednou v pořadu se točily kačenky, bylo tam kolem 500obrázků,moje l6letá vnučka říká babičko já vidím ty chyby a hlasatelka hlásila už 4000kč.Vzala můj telefon a volala,bohužel jak mi telefon předala tak ji hlasatelka říkala horoskopy a paní v televizi pořád vyzývala,že nikdo nevolá.Jsem invalidní důchodkyně, vnučka je u mě,protože chodí na střední do Ostravy ,tím chci říct že se máme z penězy co otáčet a ted budu zvědavá kolik mo O2 příští měsíc napočítá,vůbec jsme nebyli spojeni a odpověd měla dobrou.Ukazovala mi vady na těch kačenách.Jak máme vysvětlovat mladým,že mají být poctiví,když ředtitel této televize ukazuje na korubce, šmejdy a má pořad na okrádání mladých a důchodců,protože bohatý by se nesnížil volat pro něho tak banální sumu.Mělo by toto být trestáno, neb pořady pana Soukupa i když je taky poslouchám zakázány,protože on patří k těm největším podvodníkům. Marténková
TV Barandov by měla vyplatit provolané peněžní částky !
|
Tweet |
Ceny telefonních linek (tzv. barevné linky) reguluje vyhláška č. 117/2007 Sb., o číslovacích plánech sítí a služeb elektronických komunikací. V daném případě se jedná o telefonní číslo pro zábavné služby pro dospělé. Obecně není zakázáno tyto linky užívat pro nabízení zábavných služeb.
Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.