Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den , dne 3.3.2018 mi přišla SMS se zněním : " Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29kc/24h. více zdarma mo2.cz/ivm02".
Internet nikdy nepoužívám, ani přes Wi-Fi chodí mi to 1 měsíc a půl a to každý týden si strhávají. Částku 300Kč si dobíjím v trafice.
Byla jsem na pobočce , tam mi řekli, že internet zablokovali , nestalo se.
Internet v mobilu.
Zjištění , proč mi jsou stále ubírány peníze 29Kč.
Vrácení peněz .Zablokování veškerých placených služeb , kromě volání a SMS na mém telefonním čísle.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
nastavení vašeho připojení ráda překontroluji, požádám vás však o doplnění telefonního čísla, na které vám tato zpráva přichází.
Připojení k internetu si může vyžádat také některá z aplikací, která pracuje na pozadí telefonu. Tato zpráva je pak odesílána na základě impulzu ohledně připojení k internetu, který je odeslán z vašeho telefonu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.