Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Vážený Kauflande (pobočka Praha Michle). Již mi vážně hýbete žlučí. Na to že permanentně v reklamách inzerujete zboží které reálně nemáte už v 11 hodin dopoledne jsem si zvykl. To že máte naprosto úmyslně špatné etikety na zboží a pravidelně je každý třetí koupený výrobek o 2-3 Kč, klidně i deset dražší, to mi přijde slizké, ale k Vašemu řetězci to sedí. Dnes jsem si ale koupil toastový chleba, a nestačil jsem se divit, když jsem zjistil že jej mám zkonzumovat do zítra, kdy mu končí trvanlivost, což nezvládám. Hádám že takové zboží vůbec nemůžete prodávat, nebo na to musíte zákazníky upozornit. Vzhledem k tomu že už mám problémů s Vámi vážně dost, budu při příštím pochybení kontaktovat sdružení spotřebeitelů a ČPI. Doporučil bych slogan "Z lásky k česku" změnit, na něco ve smyslu "než si něco koupíte vše 10x pečlivě zkontrolujte".
jakékoliv Vaše zboží
Udělejte si laskavě v pobočce Michle pořádek. Není to první pochybení, určitě jsou jich za mé návštěvy desítky.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Popisovanou situaci by však bylo možné podřadit pod klamavé konání, jakožto klamavou obchodní praktiku, a to dle přílohy č. 1 písm. d) k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.