Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na operátora T-mobile.cz z důvodu opakované neschopnosti ve vyúčtování služeb. Vznikl mi u nich dluh který jsem byla ochotná splatit a taky jsem platila. S t-mobile jsme se dohodli i na splátkovém kalendáři. Vše bylo v pohodě až do té doby než přišla fakturace služeb za telefon. Několikrát jsem byla na pobočce přímo u nich a ptala jsem se kolik zaplatit a jestli je to vše v pořadku. Dluh činil 6000 tisíc a něco já při prvním placení zaplatila 2 827 Kč tak jak mi pan řekl plus 500 Kč jsem platila v t-mobile na národní třídě jako splátkový kalendář na obou pobočkach mi bylo sděleno že je vše v pořádku 3 krát jsem se ptala a odsouhlasili mi že je vše v pohodě a dnes se dozvím že jsem porušila podmínky co se týče splátkového kalendáře že jsem měla zaplatit 570 Kč a že jsme místo toho zaplatila 500 Kč tím pádem mi zamítli splátkový kalendář a chtějí po mě zaplatit plnou výši dluhu čili 9000 tisíc a něco!!!. Tak tohle mě velice dostalo a dost naštvalo. Tak jako nezlobte se N mě ale já chodím na pobočku ještě se těch zaměstnanců tam ptám kolik mám zaplatit a by nedošlo k odpojení služeb. Absolutně žádné varování nepřišlo údaje mi přišel email ale žádný jsem tam neměla... Takže milý t-"mobile, neumíte absolutně jednat s lidmi nejdříve mi řeknete že mám platit tolik a na podruhé zase něco doplatit a na potreti mi vyhrožujete že jsem porušila podmínky splátky... Si děláte srandu ze mě??? Vy si myslíte že mě baví neustále volat s chodit na tu vaši pobočku a ptát se jak to je??? Mám vás už plné zuby!!!!! Jste lháři a tahate z lidí peníze, velké minus u mě máte. Vodafone na proti vám mi tohle nedělal. Takže podávám stížnost na vás jelikož takové jednání které vůči mě máte je naprosto hnusný!!!!.
Splátkový kalendář, vyučování služeb za tarif
Požaduji, o nápravu. Nic nehodlám platit jelikož jsem nebyla z těch co jsem se o to nezajimala, pokaždé jsem byla na pobočce a řešila to. Nechápu důvod zamítnutí splátkového kalendáře vědět jste mi nedali a jasně mi bylo sděleno od operátorky že mám platit každý měsíc 500 Kč a ne 600!!!
|
Tweet |
Pracovník společnosti jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a jeho právní jednání podnikatele zavazuje. Obchodní praktika, kterou popsala spotřebitelka, by mohla být vyhodnocena jako nekalá obchodní praktika, která je způsobilá uvést spotřebitelku v omyl. Nekalé obchodní praktiky jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázané. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.