Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#21938Vyúčtování služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2018, před 7 lety

Nikola Lefkovicova

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na operátora T-mobile.cz z důvodu opakované neschopnosti ve vyúčtování služeb. Vznikl mi u nich dluh který jsem byla ochotná splatit a taky jsem platila. S t-mobile jsme se dohodli i na splátkovém kalendáři. Vše bylo v pohodě až do té doby než přišla fakturace služeb za telefon. Několikrát jsem byla na pobočce přímo u nich a ptala jsem se kolik zaplatit a jestli je to vše v pořadku. Dluh činil 6000 tisíc a něco já při prvním placení zaplatila 2 827 Kč tak jak mi pan řekl plus 500 Kč jsem platila v t-mobile na národní třídě jako splátkový kalendář na obou pobočkach mi bylo sděleno že je vše v pořádku 3 krát jsem se ptala a odsouhlasili mi že je vše v pohodě a dnes se dozvím že jsem porušila podmínky co se týče splátkového kalendáře že jsem měla zaplatit 570 Kč a že jsme místo toho zaplatila 500 Kč tím pádem mi zamítli splátkový kalendář a chtějí po mě zaplatit plnou výši dluhu čili 9000 tisíc a něco!!!. Tak tohle mě velice dostalo a dost naštvalo. Tak jako nezlobte se N mě ale já chodím na pobočku ještě se těch zaměstnanců tam ptám kolik mám zaplatit a by nedošlo k odpojení služeb. Absolutně žádné varování nepřišlo údaje mi přišel email ale žádný jsem tam neměla... Takže milý t-"mobile, neumíte absolutně jednat s lidmi nejdříve mi řeknete že mám platit tolik a na podruhé zase něco doplatit a na potreti mi vyhrožujete že jsem porušila podmínky splátky... Si děláte srandu ze mě??? Vy si myslíte že mě baví neustále volat s chodit na tu vaši pobočku a ptát se jak to je??? Mám vás už plné zuby!!!!! Jste lháři a tahate z lidí peníze, velké minus u mě máte. Vodafone na proti vám mi tohle nedělal. Takže podávám stížnost na vás jelikož takové jednání které vůči mě máte je naprosto hnusný!!!!.


Produkt

Splátkový kalendář, vyučování služeb za tarif


Požadované řešení

Požaduji, o nápravu. Nic nehodlám platit jelikož jsem nebyla z těch co jsem se o to nezajimala, pokaždé jsem byla na pobočce a řešila to. Nechápu důvod zamítnutí splátkového kalendáře vědět jste mi nedali a jasně mi bylo sděleno od operátorky že mám platit každý měsíc 500 Kč a ne 600!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:54, před 7 lety

Pracovník společnosti jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a jeho právní jednání podnikatele zavazuje. Obchodní praktika, kterou popsala spotřebitelka, by mohla být vyhodnocena jako nekalá obchodní praktika, která je způsobilá uvést spotřebitelku v omyl. Nekalé obchodní praktiky jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázané. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.