Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28.1.2018 jsem si objednala baterii do mobilu, měla být skladem a doručena do 3 dnů Českou poštou.29.1. mi přišlo potvrzení o zaplacení, 31.1. že objednávku připravují k odeslání. 6.2. po urgenci, že zboží stále nemám, přišlo Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění s realizací Vaší objednávky.
Vaší zásilku připravujeme k předání přepravci. Níže Vám zasílám kód pro sledování Vaší zásilky.
https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=13855025341522&locale=cs_CZ
Kód bude funkční přibližně do 24 hodin. Doručení zásilky proběhne do dvou dnů.
Odkaz byl nefunkční, zboží stále nebylo doručeno. Po několika dalších urgencích mi přišel 15.2.2018 e-mail Dobrý den,
velmi se Vám omlouvám, ale jelikož jsme nebyli schopni do dnešního dne vyřídit Vaší objednávku a není účelné, abyste dále čekali, vrátíme Vám platbu zpět na Váš bankovní účet.
Platba Vám bude připsána v pondělí / úterý, přičemž v úterý Vás budu kontaktovat, abych se ujistil, že je věc uzavřená.
Ještě jednou se Vám omlouvám,
David
Žádná platba připsána nebyla, nikdo se neozval, telefon je permanentně vypnutý, společnost již vůbec nekomunikuje. Podle recenzí, takto dopadli i všichni ostatní zákazníci.
Baterie Nokia BV-T5C
Vrácení částky 339,- Kč a zabránění dalším podvodům ze strany této společnosti
Poslední 1 objednávky
Kód
Datum
Cena celkem
Sledování zásilky
2018538 28.01.2018, 12:00 339 Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.