Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21940Nechtěná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2018, před 7 lety

Daniela Dresslerová

Znění stížnosti

Před vánoci roku 2017 mi volala jaká si paní a nabízela mi holící strojek značky Wilkinson zdarma. Měla jsem zaplatit pouze poštovné a balíček mi měl dle paní přijít do 14 dnů. Balíček mi přišel až včera 2.3.2018. Obsahem balíčku je sice holící strojek ale rozhodně né Wilkinson a jeho kvalita rozhodně neodpovídá mým požadavkům.
Zasílám tedy strojek v původním balení i s fakturou na poštovné které nebudu platit nebot mi nepřišel balíček který jsem si objednala spět na adresu Mylano AG Westerfield Int. AG. P.O.BOX 18 Praha 2, 120 00 a uplatnuji své právo a žádám odstoupení od kupní smlouvy z důvodu jejího porušení prodejcem tedy že mi nepřišlo zboží které jsem si objednala a nepřišlo mi ve 14ti denní lhůtě jak telefonistka slibovala ale až skoro po čtyřech měsících. Také prosím o ukončení zasílání veškerých dalších zásilek. Nemám o další objednávky zájem a prosím o vyřazení mých osobních údajů z databáze vaší společnosti.
Děkuji za vyřízení


Produkt

Goodshave Men Str


Požadované řešení

Žádám o ukončení kupní smlouvy a zrušení veškeré spolupráce s touto firmou. Nemám zájem o výměnu ani jiné nabídky či zásilky.
Také žádám o vyřazení mých osobních údajů z databáze této firmy.
Děkuji Dresslerová Daniela


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 08:21, před 7 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Pokud spotřebitel souhlasil při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.