Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 4.3.2018 jsem zaplatil členství na 1 měsíc za cenu 149. Kč s úmyslem na vyzkoušení. Prosím o okamžité zrušení členství s ohledem na negativní recenze zde na webu, a táke k faktu na praktiky spojené s automatickým strháváním pěněz za prodloužení členství. Následně prosím o smazání profilu.
Zaslal jsem e-mail s žádostí o zrušení členství na adresu.
zakaznickyservis@academic-singles.cz
Academic singles zrušení VIP členství
Okamžité zrušení VIP členství u Academic Singles a následné smázání účtu. Tak aby se členství automaticky neprodlužovalo.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: Y263LE42
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den, od Academic Singles mě přišel následující e-mail.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Částka 149 Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 07/03/2018.
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další
platby.
Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 1-8 týdnů. Závisí to od Vaší
banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již
byla z naší strany převedena.
Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se převodu, neváhejte nám napsat. Váš
profil zůstává aktivní. Pokud byste si přáli profil vymazat, můžete nás
kontaktovat, nebo si jej můžete v nastaveních vymazat sami.
Svůj profil si po přihlášení můžete jednoduše vymazat kliknutím na kruhovou
ikonu fotografie, pak na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Emailové oznámení budou zastaveny v průběhu 48 hodin.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
Jakmile mě dorazí peníze na účet, budu považovat celou věc za uzavřenou.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.