Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 23.1.2018 jsem si na Vasi prodejne koupila kabelku v hodnote 599kc. Bohuzel popraskala. Dnes 4.3.2018 jsem ji sla reklamovat do stejne prodejny na Cernem Moste.
Prodavacka mi ji vzala se slovy, vratime Vam penize na kartu-na ucet. Vlastne na nasi kartu. Nebo si vyverte jinou. Nemela jsem cas vybirat jinou a zadna se mi ani nelibila. A po zkusenostech jsem chtela vratit tedy ty penize. To ze nejde. Ok. Chtela jsem tedy sepsat radnou reklamaci.
Na ces proravacka reagovala: ano, vlastne ja Vam reklamaci nevezmu, prodejna konci, zajdete si jinam. Nechala jsem si zavolat vedouci, bohuzel, take jen prodavacku. Odmerene mi sdelila, ze maji od manazerky zakazano brat reklamace. A ze kdybych prisla do mesice, penize vrati. Co je to za informaci??? Nevracim kabelku ze se mi nelibi, ale ze je vadna.
Odesla jsem se slovy, ze to budu resit jinak.
V aute jsem na prodejnu zavolala, ze chci znat jmena prodavacek, ze budu resit stiznost. Pani mi sdelila, ze se jmenuje Irina A. A druha Kaja, blondynka. Ze vic mi nesdeli. Ze tedy vyjimecne mi reklamaci vezmou a vrati penize. Po konzultaci s manazerkou. Kdyz jsem rekla ze uz v obchodnim centru nejsem a chci znat jejich jmena pro stiznost a takhle ze se veci neresi, pani Irina mi praskla telefonem!!!!
Takze se mnou neresili nic, ale po mem odchodu ano. Ale ze by si na mne vzali kontakt, to je nenapadlo. Byly odmerene a dokonce mi jedna rekla, ze ji to nezajima, ze nemam cas behat po jinych prodejnach.
Ptam se tedy:
jak je tento pristup mozny? Nejde o to co sdelovali, coz take povazuji za nemysl. Ale jak to sdelovali.
Jak se Vasi zamestnanci mohou takto chovat?
Jak je mozne, ze neco nejde a najednou po sdeleni, ze to budu resit stiznosti to jde?
Jak je mozne, ze nemate nejakou prodejnu, kde po uzavreni teto prodejny reklamace vyridite?
Musim tedy rict, ze jsem v soku, nastvana a rozhodne vasi zamestnanci nebudu duveru. Vas obchod mam rada, ale po teto zkusenosti se mu obloukem vyhnu. Toto jsem jeste nezazila! A hlavne, Vasi zamestnamci, jsou Vase vyzitka.
A ted co dal, ze? Behat po Praze a doufat, ze jinde mi reklamaci vezmou?
Dekuji za odpoved. S pozdravem Jana H.
V prve rade zpetnou vazbu na zminene prodavacky.
Radna reklamace ci vraceni penez.
|
Tweet |
Prodejce má ze zákona povinnost přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně, která je pro to s ohledem na prodávané zboží nebo poskytované služby vhodná, případně i v sídle nebo místě podnikání. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamace.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.