Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#21955Nekalé praktiky, lež při vyřizování úvěru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2018, před 7 lety

Václav Halba

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem si v AAA auto Praha koupil vůz, kde jsem složil akontaci 70% z ceny vozu. Když jsem si bral úvěr na zbytek, paní mi opakovaně tvrdila, že se okamžitě stávám majitelem vozu, podsouvala mi spoustu smluv a papírů, které jsem podepsal, protože už jsme byly s kolegou unavení z dlouhého čekání. Když jsem se podíval doma do smlouvy, tak jsem nevěřil svým očím, na deskách byl připnutý papír, kde bylo napsáno, že do splacení úvěru je vlastníkem úvěrová společnost, u které mi byl sjednán, kde jsou neuvěřitelně drsné podmínky. Mimochodem je to firma Essox, vystupující pod Komerční bankou. rpsn 119,05. s mojí vynikající bonitou, vše jsem vždy řádně splatil. U automobilu se mi ještě dnes po dojetí domů rozsvítily kontrolky, tak jsem se podíval do smlouvy a tam jsou vypsány snad všechny vady co existují a stav vozidla před smrtí, dokonce i to, že auto bylo bouráno. Když jsem se podíval do pojistné smlouvy, je v ní uvedeno, že automobil nebyl nikdy vážně poškozen. V předávacím protokolu je také uvedeno, že vozidlo je bez zjevných technických závad oproti smlouvě, pokud se věc nevyřeší do dvou pracovních dnů, pojedu auto reklamovat na což mám nárok, pokud mi nebude nabídnuto nějaké alternativní řešení a vysvětlení lživého chování personálu. Při každé operaci v každé části prodeje se mnou byl kolega, který mi může všechno dosvědčit. Přijel jsem si pro automobil a očekával jsem férové a seriózní jednání, ale bohužel jsem se spletl. Halba


Produkt

vw touran 2.0 tdi


Požadované řešení

Okamžité zrušení úvěrové smlouvy s danou úvěrovou společností bez jakýchkoliv poplatků, zaslání velkého TP kde já budu vlastníkem vozidla, poté doplatím zbytek ceny vozu, což je 24 999, popřípadě poníženou o náklady spojené se zánikem úvěrové smlouvy, zbytečném přepisu vozidla na společnost, která mi úvěr poskytla a podobné nesmysly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 12:21, před 7 lety

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 16:31, před 7 lety

Vážený pane Halbo,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně Vaší záležitosti spojili a vše vysvětlili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2018 19:45, před 7 lety


Václav Halba

Dobrý den, ano vyřešil jsem to tak, že jsem odstoupil od smlouvy, což mně stálo dost času a nějaké peníze, nejhorší bylo od společnosti Essox dostat přeplatek na úroku, který mi naúčtovaly za celý měsíc. Pokládám případ za vyřešený a příště si dám pozor na to, co podepisuji a hlavně kam půjdu nakupovat. Děkuji společnosti d-Test za snahu mi pomoci.

S pozdravem Halba

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2018 14:58, před 7 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.