Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21956Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2018, před 7 lety

Jakub Sidlik

Znění stížnosti

Dobrý den,

Obracím se na vás s prosbou o pomoc při řešení problému s firmou be2.

Bohužel jsem se stal obětí neoprávněného jednání, s úmyslem poškodit mou osobu. Bohužel mou nepozornosti byla zneužita má platební karta, email a dokonce i mobilní telefon (vše bylo přistupné v mém bytě, kdy se některý z hostů dospustí protiprávního jednání a tyto prostředky použil k poškození me osoby).

Bylo objednáno jednorázové VIP členství za částku okolo 149,- Kč, vytvořen falešný profil s použitím mé emailové adresy. Nyní požaduje společnost be2 poplatek za VIP účet, který nebyl ani objednán, k automatickému prodloužení nikdo souhlas nedal. Částka kterou požadují je 2530,- KČ. Tato částka nesedí ani dle jejich aktualního ceníku. Informace o automatickém prodloužení jsou pouze ve VOP což je pro spotřebitele nedostatečné. Ze zákona by měla firma o automatické prolongaci dostatečně a zřetelně informovat v dostatečnem předstihu, aby spotřebitel mohl totto prodloužení zrušit.

Nicméně, má osoba si žádné členství neobjednala a tudíž mezi mnou a společností be2 nemohl vzniknout žádný smluvní vztah. To že byly zneužity mé prostředky neznamená, že jsem si tuto službu objednal já a měl bych i nadále za ni platit.


Produkt

VIP členství


Požadované řešení

Zrušení automatického prodloužení smlouvy
Zrušení účtu na be2
Zrušení poplatku 2530,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2018 09:49, před 7 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2018 15:28, před 7 lety

ID: 6E2MKH51


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 05/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2018 23:28, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý večer,

přeposlal jsem vám email s vypovědí. Každopádně podotýkám, že jsem si žádnou vaší službu neobjednal. Mé prostředky (email, telefon, platební karta) byly zneužity.

Rozumím vaším podmínkám, nicméně mou osobou nebyla žádná objednávka služeb vytvořena, proto žádám o zrušení prolongace, zrušení profilu a zrušení požadované platby za prémiové členství.


Děkuji za pochopení a kladné vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2018 12:51, před 7 lety

ID: 6E2MKH51


Dobrý den.

V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu na adrese: collections@be2.com s potvrzením ze strany Policie,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2018 12:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2018 00:55, před 7 lety


Jakub Sidlik

Společnost be2 předala pohledávku vymáhací agentuře Intrum, která požadovala uhradit částku cca 89 Euro, tato částka byla uhrazena již před týdnem, prosím tedy o zrušení automatické prolongace vip členství a stejně tak profilu a veškerých dat v databázi.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 07:36, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2018 11:39, před 7 lety

ID: 6E2MKH51


Dobrý den.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku potvrzená, bude Vás Oddělení pohledávek be2 v dané záležitosti zpětně kontaktovat,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2018 16:10, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý den, platba byla odeslána téměř před 14ti dny. Prosím o potvrzení, že není již evidován žádný dlužný poplatek a účet byl odstraněn.

Děkuji mnohokrát

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 18:12, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2018 14:43, před 7 lety

ID: 6E2MKH51


Dobrý den.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku ze strany externí společnosti potvrzená (doposud se tak nestalo), bude Vás Oddělení pohledávek be2 v dané záležitosti kontaktovat,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 11:13, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2018 08:48, před 7 lety


Jakub Sidlik

Hodnocení:

Komentář: Společnosti jsem uhradil poplatek, o jehož nároku se dá pochybovat. Každopádně po tomto uhrazení společnost již zastavila vymáhací proces a zrušila profil, jak jsem požadoval.