Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21957Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2018, před 7 lety

Jakub Sidlik

Znění stížnosti

Dobrý den,

Bohužel jsem se stal obětí neoprávněného jednání, s úmyslem poškodit mou osobu. Bohužel mou nepozornosti byla zneužita má platební karta, email a dokonce i mobilní telefon (vše bylo přistupné v mém bytě, kdy se některý z hostů dospustí protiprávního jednání a tyto prostředky použil k poškození me osoby).

Bylo objednáno jednorázové VIP členství za částku okolo 149,- Kč, vytvořen falešný profil s použitím mé emailové adresy. Nyní požaduje společnost c-date poplatek za VIP účet, který nebyl ani objednán, k automatickému prodloužení nikdo souhlas nedal. Částka kterou požadují je 2677,- KČ. Tato částka nesedí ani dle jejich aktualního ceníku. Informace o automatickém prodloužení jsou pouze ve VOP což je pro spotřebitele nedostatečné. Ze zákona by měla firma o automatické prolongaci dostatečně a zřetelně informovat v dostatečnem předstihu, aby spotřebitel mohl totto prodloužení zrušit.

Nicméně, má osoba si žádné členství neobjednal a tudíž mezi mnou a společností c-date nemohl vzniknout žádný smluvní vztah. To že byly zneužity mé prostředky neznamená, že jsem si tuto službu objednal já a měl bych i nadále za ni platit.


Produkt

VIP členství


Požadované řešení

Zrušení automatického prodloužení smlouvy
Zrušení profilu
Zrušení neoprávněného poplatku 2677,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2018 09:07, před 7 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2018 09:37, před 7 lety

ID: MQCJMB47


Dobrý den.

V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu na adrese: collections@interdatesa.com s potvrzením ze strany Policie,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2018 13:16, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý den,

děkuji za tip. Nicméně zda budu podávat trestní oznámení ještě není jisté.

Chtěl bych se zeptat, z jakého důvodu bych měl předávat potvrzení PČR firmě Interdate S.A. kde jsou citlivé údaje, když žádný z těchto údajů ve smlouvě nefiguruje ?

Resp. nepřijde mi logické, když někdo zneužil můj email, předávat této firmě ještě mé nacionále, jako jméno, bydliště, rodné číslo a podobně.

Jednoduše žádám o zrušení účtu a storno poplatku, za služby, které jsem neobjednal a které nevyužívám. Nevidím důvod, proč bych měl ještě něco dále dokládat.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 16:58, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má mořnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 16:26, před 7 lety

ID: MQCJMB47


Dobrý den.

Doposud žel z Vaší strany nebyl poskytnutý žádný doklad - tj., ku příkladu, podklad k refundaci v podobě dokladu, že Vaše kreditní karta byla zneužitá.

V případě, že by Vám, s ohledem na výše uvedené obavy, více vyhovovalo, kdyby nás v dané záležitosti kontaktovala přímo Policie ČR s uvedením dat, potřebných výhradně pro identifikaci dotčené platby a souvisejícího profilu, nebude z naší strany problém komunikovat přímo s PČR,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:12, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2018 13:39, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý den, žádám o zrušení účtu a storno poplatku, za služby, které jsem neobjednal a které nevyužívám. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2018 11:59, před 7 lety

ID: MQCJMB47


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 12.03.2018: doposud nebyl z Vaší strany poskytnutý žádný podklad k refundaci,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2018 21:27, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý den,

Refundace není potřeba, děkuji. Pouze prosím o zrušení účtů a veškerých závazků, které vznikli neoprávněně.

Děkuji za pochopenî

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2018 14:23, před 7 lety

ID: MQCJMB47


Dobrý den.

Velice se Vám omlouváme a uvádíme opravený text: doposud žel nebyl z Vaší strany poskytnutý žádný podklad k zastavení procesu vymáhání dlužného poplatku,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2018 13:50, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý den,

dlužný poplatek byl uhrazen vymáhací společnosti Intrum Czech, s.r.o. a to 7.5.2018. Tímto zaniká jakýkoliv smluvní vztah k Vaší firmě, proto prosím o zrušení automatické prolongace vip členství, zrušení účtu a smazání veškerých osobních dat z vaší databáze.

Děkuji mnohokrát

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 14:55, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2018 13:08, před 7 lety

ID: MQCJMB47


Dobrý den,

v zájmu urychlení evidence dlužného poplatku a smazání profilu prosím zašlete na adresu Oddělení pohledávek C-date (collections@interdatesa.com) potvrzení o realizaci úhrady,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2018 13:31, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý den,

potvrzení o uhrazené platbě bylo odesláno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2018 10:37, před 7 lety

ID: MQCJMB47


Dobrý den,

a děkujeme Vám.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku potvrzená, bude Vás Oddělení pohledávek C-date v dané záležitosti obratem zpětně kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2018 16:10, před 7 lety


Jakub Sidlik

Dobrý den, platba byla odeslána téměř před 14ti dny. Prosím o potvrzení, že není již evidován žádný dlužný poplatek a účet byl odstraněn.

Děkuji mnohokrát

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 17:32, před 7 lety

Jestliže spotřebitel uhradil poplatek i přes to, že o jeho oprávněnosti lze mít pochyby, měla by společnost postupovat tak, jak bylo domluveno, resp. přislíbeno.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2018 13:19, před 7 lety

ID: MQCJMB47


Dobrý den,

jakmile bude úhrada dlužného poplatku ze strany externí společnosti potvrzená (doposud se tak nestalo), bude Vás Oddělení pohledávek C-date kontaktovat,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 11:12, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2018 08:48, před 7 lety


Jakub Sidlik

Hodnocení:

Komentář: Společnosti jsem uhradil poplatek, o jehož nároku se dá pochybovat. Každopádně po tomto uhrazení společnost již zastavila vymáhací proces a zrušila profil, jak jsem požadoval.