Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Bohužel jsem se stal obětí neoprávněného jednání, s úmyslem poškodit mou osobu. Bohužel mou nepozornosti byla zneužita má platební karta, email a dokonce i mobilní telefon (vše bylo přistupné v mém bytě, kdy se některý z hostů dospustí protiprávního jednání a tyto prostředky použil k poškození me osoby).
Bylo objednáno jednorázové VIP členství za částku okolo 149,- Kč, vytvořen falešný profil s použitím mé emailové adresy. Nyní požaduje společnost c-date poplatek za VIP účet, který nebyl ani objednán, k automatickému prodloužení nikdo souhlas nedal. Částka kterou požadují je 2677,- KČ. Tato částka nesedí ani dle jejich aktualního ceníku. Informace o automatickém prodloužení jsou pouze ve VOP což je pro spotřebitele nedostatečné. Ze zákona by měla firma o automatické prolongaci dostatečně a zřetelně informovat v dostatečnem předstihu, aby spotřebitel mohl totto prodloužení zrušit.
Nicméně, má osoba si žádné členství neobjednal a tudíž mezi mnou a společností c-date nemohl vzniknout žádný smluvní vztah. To že byly zneužity mé prostředky neznamená, že jsem si tuto službu objednal já a měl bych i nadále za ni platit.
VIP členství
Zrušení automatického prodloužení smlouvy
Zrušení profilu
Zrušení neoprávněného poplatku 2677,- Kč
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
ID: MQCJMB47
Dobrý den.
V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu na adrese: collections@interdatesa.com s potvrzením ze strany Policie,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za tip. Nicméně zda budu podávat trestní oznámení ještě není jisté.
Chtěl bych se zeptat, z jakého důvodu bych měl předávat potvrzení PČR firmě Interdate S.A. kde jsou citlivé údaje, když žádný z těchto údajů ve smlouvě nefiguruje ?
Resp. nepřijde mi logické, když někdo zneužil můj email, předávat této firmě ještě mé nacionále, jako jméno, bydliště, rodné číslo a podobně.
Jednoduše žádám o zrušení účtu a storno poplatku, za služby, které jsem neobjednal a které nevyužívám. Nevidím důvod, proč bych měl ještě něco dále dokládat.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má mořnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: MQCJMB47
Dobrý den.
Doposud žel z Vaší strany nebyl poskytnutý žádný doklad - tj., ku příkladu, podklad k refundaci v podobě dokladu, že Vaše kreditní karta byla zneužitá.
V případě, že by Vám, s ohledem na výše uvedené obavy, více vyhovovalo, kdyby nás v dané záležitosti kontaktovala přímo Policie ČR s uvedením dat, potřebných výhradně pro identifikaci dotčené platby a souvisejícího profilu, nebude z naší strany problém komunikovat přímo s PČR,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, žádám o zrušení účtu a storno poplatku, za služby, které jsem neobjednal a které nevyužívám. Děkuji
ID: MQCJMB47
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář ze dne 12.03.2018: doposud nebyl z Vaší strany poskytnutý žádný podklad k refundaci,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
Refundace není potřeba, děkuji. Pouze prosím o zrušení účtů a veškerých závazků, které vznikli neoprávněně.
Děkuji za pochopenî
ID: MQCJMB47
Dobrý den.
Velice se Vám omlouváme a uvádíme opravený text: doposud žel nebyl z Vaší strany poskytnutý žádný podklad k zastavení procesu vymáhání dlužného poplatku,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
dlužný poplatek byl uhrazen vymáhací společnosti Intrum Czech, s.r.o. a to 7.5.2018. Tímto zaniká jakýkoliv smluvní vztah k Vaší firmě, proto prosím o zrušení automatické prolongace vip členství, zrušení účtu a smazání veškerých osobních dat z vaší databáze.
Děkuji mnohokrát
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: MQCJMB47
Dobrý den,
v zájmu urychlení evidence dlužného poplatku a smazání profilu prosím zašlete na adresu Oddělení pohledávek C-date (collections@interdatesa.com) potvrzení o realizaci úhrady,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
potvrzení o uhrazené platbě bylo odesláno.
ID: MQCJMB47
Dobrý den,
a děkujeme Vám.
Jakmile bude úhrada dlužného poplatku potvrzená, bude Vás Oddělení pohledávek C-date v dané záležitosti obratem zpětně kontaktovat.
Dobrý den, platba byla odeslána téměř před 14ti dny. Prosím o potvrzení, že není již evidován žádný dlužný poplatek a účet byl odstraněn.
Děkuji mnohokrát
Jestliže spotřebitel uhradil poplatek i přes to, že o jeho oprávněnosti lze mít pochyby, měla by společnost postupovat tak, jak bylo domluveno, resp. přislíbeno.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: MQCJMB47
Dobrý den,
jakmile bude úhrada dlužného poplatku ze strany externí společnosti potvrzená (doposud se tak nestalo), bude Vás Oddělení pohledávek C-date kontaktovat,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnosti jsem uhradil poplatek, o jehož nároku se dá pochybovat. Každopádně po tomto uhrazení společnost již zastavila vymáhací proces a zrušila profil, jak jsem požadoval.