Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v srpnu minulého roku (2017) jsem se registroval na stránky Academics-Single. Předplatil jsem si zkušební měsíc, kdy se mi z účtu strhla částka 151 kč. Vše by bylo v pořádku, ale 2 měsíce na to, v listopadu 2017 se mi z účtu strhla částka 2247 kč. Na tuto částku jsem nebyl nijak upozorněn, nikde mě společnost nesrozuměla s tím, že po předplatném na jeden měsíc si bude dále účtovat tuto částku (2247 kč). Dále se mi stejná částka strhla hned po Novém roce 30.01.2018, čili 2 měsíce od první srážky. Na to jsem se už soustředil a napsal sem výpověď. Napsal sem několik emailů, že chci odstoupit od smlouvy a zrušit tím, mé prémiové členství na online stránkách a smazat můj profil. Vždy jsem dostal jen automaticky vygenerovaný e-mail. Až po odeslání výpoveďi s mým naskenovaným podpisem, jsem dostal další vygenerovaný e-mail.
Vážený clene,
dekujeme Vám za zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 3 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Zabývám se tím už nejméně 14 dní. Stále čekám na agenta, který mi má odeslat nějaké vyjádření. Zaslal jsem proto, reklamaci přes mou banku na lednovou srážku (2247 kč). Protože mi nepřijde normální, že po necelých 2 měsících mi budou srážet z mého účtu další a další vysoké částky, když jejich služby vůbec nevyužívám. Jsem tam pouze registrovaný!
Profil jsem zatím nesmazal, protože při hledání řešení smazání profilu a zabránění dalších platebních transkací, jsem se dočetl a kopíruju sem:
DŮLEŽITÉ:
• Smazáním profilu nezrušíte Vaše Prémiové členství.
• Chcete-li se ujistit, že Vaše Prémiové členství bude zrušeno, měl/a byste odpovědět na tento e-mail s uvedením Vaší žádosti o zrušení.
• Bez potvrzení o zrušení nemusí být Vaše Prémiové členství zrušeno - toto NENÍ potvrzení o zrušení.
Když jsem reagoval na tento e-mail, jak se píše v bodě DŮLEŽITÉ, nedostal jsem žádný e-mail, žádná zmínka o vyřešení. Obracím se tedy na Vás, protože sem četl stejné recenze a stížnosti a žádám Vás tímto o pomoc, jak postupovat dále.
PROFILY JSOU FALEŠNÉ, FIRMA NEUVÁDÍ ZŘETELNĚ PODMÍNKY O OBJEDNÁVÁNÍ SLUŽEB, SKRÝVÁ JE VE VOP!
Neupozornění na vysoké srážky po 2 měsících a pokud bych byl informován o těchto srážkách za služby, nikdy bych si produkt nekoupil.
Ukončení závazku mezi mnou a firmou (be2 S.a.r.l.). Zrušení mého profilu (plch.ma@seznam.cz), aby nedocházelo k dalším podvodným srážkám. Všechnu konverzaci s firmou (be2 S.a.r.l.), kdy se snažím o odstoupení od smlouvy a zrušení mého profilu, mám uloženou a vytisklou. Firma zatím nereaguje na žádný mnou odeslaný e-mail.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není však výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: QHLYMP49
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
včera dne 6.3.2018 mě společnost informovala o tom, že mé členství bude ukončeno dne 28.04.2018 a po tomto datu, nebudou dále strhávány další platby. Na tento e-mail jsem reagoval s tím, že sem si po společnosti vyžádal potvrzovací e-mail s tím, že do data ukončení tedy 28.04.2018 už společnost nebude požadovat další platby za služby, protože když byla společnost schopná mi po 2 měsících strhnout částku 2247 Kč, mám obavy, že to zkusí i do data ukončení. Na tento mnou odeslaný e-mail jsem dostal další vygenerovaný e-mail. Přikládám:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 28/04/2018 a již nebudou požadované žádné další platby.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Všechny podklady jsem odeslal právníkovi v případě, že by do data ukončení 28.04.2018 po mě spolecnost chtěla další platbu, protože svoji kartu jsem již zablokoval. Prosím tedy o nějakou záruku (e-mail), kde dostanu vyjádření že do 28.04.2018 kdy končí moje prémiové členství, po mě nebude firma chtít další PLATBY !!! Protože nestojím po recenzích, aby me nějaká Lucemburska firma vymáhala.
Profil zrušený, karta zablokovaná!!
Předem Děkuji
Marek Plch
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: QHLYMP49
Dobrý den.
Požadované potvrzení Vám bylo zaslané jíž v rámci zmíněné emailové komunikace ze dne 06.03.2018: ''... již nebudou požadované žádné další platby.''
Děkujeme Vám za pochopení.
Hodnocení: