Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21960Arbesovo náměstí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2018, před 7 lety

Radka Spálová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem byla nakoupit na Arbesovo náměstí a je neuvěřitelné co se tam děje. Pokladny fungují jen ty samoobslužné.Samoobslužné pokladny nevracejí peníze a jsou pomalé. Prodavačky vůbec nestíhají a není ani divu v takovém bordelu.Na obchodě neuvěřitelný bordel od podlahy,až po zeleninu.Zelenina opravdu ošklivá a to to říkám ještě slušně.Žádná dostupnost zeleniny a ovoce.Na pekárně by jste si vybrali jen tvrdé rohlíky nebo housky jinak nic.Když už si nechám zavolat vedoucí,tak mi nikdo není schopen vysvětlit co to jako znamená.Že nefungují pokladny!Prý technický problém.V dnešní době není možné zavolat teda nějaký techniky,aby to opravili?? Takový obchod jako TESCO není schopný opravit pokladny?? Na tomto obchodě nefunguje neustále něco a nebo tam je jedna pokladní.Není to poprvé co tam je takový bordel. Sem už nakupovat opravdu nejdu. A to si myslím, že to není problém jen na tomto obchode.
S přáním hezkého dne Radka Spálová


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení celkového problému na tomto obchodě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2018 08:30, před 7 lety

Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 21:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.