Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V pátek dne 2.3.2018 jsem navštívila pobočku v Příbrami-Kauflandu
Šla jsem pro novou sim kartu k mobilnímu internetu.
Ujala se mě sl.Zábranská, a začala se svým zřejmě výcvikem proč neudělat dceři neomezené volání za zvýhodněnou cenu....navíc že mám možnost si vzít poukaz na 4000,- budˇ na telefon nebo X-box pro děti....no slečna mě ujistila že tento neomezený tarif se závazkem na 24 měsíců můžu kdykoliv změnit tarif je neomezený na volání a sms do všech sítí +200mb dat.....a že fakturově budu úplně na tom samém jak platím nyní jelikož budu mít slevu na pevný internet i mi dá slevu na ten mobilní......no zkrátka umějí to velice dobře...tak jsem odešla s novou kartou na mobilní internet pro kterou jsem původně šla s novou sim na neomezený tarif za 500,- dál jsem táhla pro děti x-box kde mi byla poskytnuta ta sleva 4000,- tak jsem doplácela 3496,-přijdu domů a začla jsem počítat....navíc dceři je 8 let takže opravdu neomezený tarif nevyužije. Volala jsem na O2 linku kde mi bylo řečeno že tento tarif se rozhodně měnit nedá jedině za vyšší,tak jsem tuto kartu chtěla zrušit....to šlo ale pokuta pomalu 2500 + musím doplatit poukaz na 4000,-tak jsem si idiot koupila x-box za celkovou částku 9896,- který je nový k mání za 6500,- no zkrátka nenechte se zmanipulovat jako já a než podepíšete tak si to pořádně nechte projít hlavou...
sleva 4000,- neomezený tarif..., pokuta 2500 za zrušení čísla
Když už školíte zaměstnance na toto manipulativní chování ok to beru ale musí přeci říkat pravdivé informace a ne to že Vás ujistí o tom že tento tarif lze kdykoliv za jedno zúčtovací období změnit a to i za nižší....a pak voláte na O2 linku a tam Vám řeknou že v žádném případě to nelze....jsem u původně eurotelu už od roku 2001 což je 17 let u stejného operátora ale po tomto incidentu budu přecházet jelikož za tu dobu jsem neměla žádnou výhodu žádný poukaz který by byl jen tak....požadované řešení by mělo být vrácení pokuty za sankci ke zrušení telefonního čísla 702051705, jelikož toto číslo ruším hned ten den od jeho založení...a sankce pomalu 2500 je poměrně vysoká, chápu že 4000 za poukaz na x-box vrátit nepujde toto respektuji.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobrý den,
celou záležitost prověříme.
O výsledku vás budeme co nejdříve informovat telefonicky na čísle končícím 789, které máme vedené jako kontaktní, případně na email, kam vám posíláme vyúčtování.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.