Společnost


PEARS HEALTH CYBER, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21967lekarna.cz - Zboží dodané v rozporu s potvrzenou objednávkou, na výzvy neodpovídají

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2018, před 7 lety

Petr Prokop

Znění stížnosti

Eshopu jsem 23.2.2018 zaslal na reklamace@lekarna.cz a obchod@lekarna.cz tyto dvě výzvy. Zůstaly bez jakékoliv reakce:

--------------------------- PP napsal 23.2.2018 ---------------------
Vážení,
...
Reklamuji neúplnost dodávky a žádám zaslání druhého kusu Extra drsné hlavice podle uzavřené smlouvy.
S pozdravem ...

--------------------------- PP napsal 13.2.2018 ---------------------
Dobrý den,
V doručeném balíčku je navíc pouze 1ks Rotační hlavice Extra drsná v nabídce i v uzavřené smlouvě je uvedena dodávka 2ks navíc (znaménko plus). Hlavice nasazená na pilník i) není Extra drsná a ii) není navíc nýbrž součástí základního balení pilníku.
Reklamuji neúplnost dodávky a žádám zaslání druhého kusu Extra drsné hlavice podle uzavřené smlouvy.
S pozdravem ...


Produkt

Scholl elektrický pilník na chodidla + Rotační hlavice Extra drsná 2ks - dodali pouze jednu extra


Požadované řešení

Žádám zaslání druhého kusu Extra drsné hlavice podle potvrzené objednávky a uzavřené smlouvy, popř. dostat slevu ve výši nákladů na zakoupení této hlavice včetně dopravného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2018 09:38, před 7 lety

Pokud část zboží chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 21:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.