Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Eshopu jsem 23.2.2018 zaslal na reklamace@lekarna.cz a obchod@lekarna.cz tyto dvě výzvy. Zůstaly bez jakékoliv reakce:
--------------------------- PP napsal 23.2.2018 ---------------------
Vážení,
...
Reklamuji neúplnost dodávky a žádám zaslání druhého kusu Extra drsné hlavice podle uzavřené smlouvy.
S pozdravem ...
--------------------------- PP napsal 13.2.2018 ---------------------
Dobrý den,
V doručeném balíčku je navíc pouze 1ks Rotační hlavice Extra drsná v nabídce i v uzavřené smlouvě je uvedena dodávka 2ks navíc (znaménko plus). Hlavice nasazená na pilník i) není Extra drsná a ii) není navíc nýbrž součástí základního balení pilníku.
Reklamuji neúplnost dodávky a žádám zaslání druhého kusu Extra drsné hlavice podle uzavřené smlouvy.
S pozdravem ...
Scholl elektrický pilník na chodidla + Rotační hlavice Extra drsná 2ks - dodali pouze jednu extra
Žádám zaslání druhého kusu Extra drsné hlavice podle potvrzené objednávky a uzavřené smlouvy, popř. dostat slevu ve výši nákladů na zakoupení této hlavice včetně dopravného.
|
Tweet |
Pokud část zboží chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.