Společnost


Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2197Výpověď smlouvy stavebního spoření

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 11 lety

Arnošt Ussarz

Znění stížnosti

Uzavření smlouvy 25.10.2002 s úrokovou sazbou 3% + 1%zvýhodnění.
14.l0. 2009 na doporučení provedení změny cílové částky. Přišel jsem o 1% úrokového zvýhodnění cca 5.600,-Kč a platbu za úrokové zvýhodnění 6x90 Kč.
Po řádném spoření jsem obdržel dne 4.12.2013 výpověď č.j.210203/2013, s kterou nesouhlasím.


Požadované řešení

Chci smlouvu uchovat a dospořit do cílové částky, kterou jsem sjednal a zaplatil 1%poplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 20:08, před 11 lety

Česká národní banka vydala prohlášení, že se na stavební spoření užijí přiměřeně i ustanovení o vkladovém účtu. Na základě tohoto prohlášení spořitelny nyní podávají výpovědi stavebních spoření. Na vkladový účet se i přiměřeně použijí ustanovení o běžném účtu, kde je možnost výpovědi ze strany spořitelny. Toto ustanovení je dispozitivní, tzn., že jeho užití může být smluvními stranami vyloučeno. V některých obchodních podmínkách je stanoveno, že smlouvu lze vypovědět pouze za určitých okolnotí. Obvykle takto stavěným ustanovením spořitelna vyloučila možnost vypovědět smlouvu bez udání důvodu. Pokud se v obchodních podmínkách takové ustanovení nachází, byla dle nám dostupných informací podána výpověď neoprávněně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 09:26, před 11 lety

Společnost se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.