Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
přejí hezký den.
Mám problém s kontaktováním zákaznického servisu
zakaznickyservis@academic-singles.cz
Nejsem spokojen z touto společností. Snažil jsem se zrušit svoje Premiové členství a smazat svůj úče..bohužel jsem neuspěl jenom se mi ukázalo toto:
Vaše Premium členství je aktivní. Předtím než budete moci smazat Váš profil, musíte Vaše Premium členství zrušit. To můžete provést v sekci Můj profil/ Vlastnosti.
Vlastností? tam nic takového není, ale o to nic.
pak jsem si najel ve spodním řádku na stránce kolonky:
POMOC, OCHRANA DAT, KONTAKT A VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
CHtěl jsem se s kontaktovat samozřejmě adreasa společností, která sídli někde v Lucembursku.
pak jsem narazil na odkaz:
V případě jakýchkoliv potíží prosím kontaktujte náš Zákaznický servis na adrese zde
samozřejmě žádná reakce na odkaz ZDE zkusil jsem to přes všechny prohlížeče a nic.
Nevím na koho se mám obratit 3 dny z5 mi bylo odečteno -2247 CZK a bez udaní důvodu. prosím o pomoc
Zrušit členství a zrušit profil
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz.
děkujeme Vám.
Na žádost spotřebitele jsme ke stížnosti vložili jeho e-mailovou adresu.
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, která tak může doplnit své vyjádření.
ID: 6XIRPO38
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 02/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Kdyby jste mi odpověděli na email nemuselo to být veřejně.