Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
prostřednictvím telefonu jsem dne 20.11.2017 uzavřel dohodu o zaslání holícího strojku. Dne 2.3.2018 jsem obdržel balíček do schránky. V dopisní obálce, která je přilepená k balíčku je přiložená složenka na uhrazení částky 129,00 Kč, doba uhrazení 23.3.2018, datum vystavení faktury 14.2.2018, č. faktury 14462881,č. předplatného 6411313, datum odeslání další zásilky 23.3.2018 ve výši 399,00 Kč. Avizovaný přiložený leták o produktu a předplatném není přiložen!
Neporušený a nerozbalený balíček v originálním obalu zasílám zpět na Vaši adresu.
Na Váš zákaznický servis tel. č. 227 191 219 se nelze dovolat!
Vzhledem k telefonickému uzavření smlouvy využívám svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 a § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění, oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Holicí strojek v neporušeném obalu posílám zpět, případné další zboží již neposílejte.
Dále žádám o vyřazení svých osobních údají z databáze Vaší společnosti.
Vše zasílám doporučeně na dodejku.
Miloslav Vašíček, 58805 Dušejov 83
Matrix (Str), více neuvededno; další zásilka Matrix(12 Blades)
Slušná a solidní společnost by měla akceptovat žádosti klientů.
|
Tweet |
Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.
Pokud spotřebitel souhlasil při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.