Společnost


PČS agency

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21974Nevrácené vstupné na zrušený koncert Elán 17.6.2017 Mikulov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2018, před 7 lety

Tomáš JUZA

Znění stížnosti

Od 7.6.2017 se snažíme domoci se vrácené 2360Kč za 4ks vstupenek na koncert Elánů 17.6.2017 v Mikulově.
Pomohla nějak někomu Předžalobní výzva, která se tu všeobecně doporučuje?
Chystá se nějaká hromadná žaloba?
Jak je možné, že Eláni i prodejce Ticketportal se zodpovědnosti elegantně zbavili?


Produkt

4ks vstupenek na 17.6.2017 Elán v Mikulově 17.6.2017


Požadované řešení

Vrácení vstupného
Náhradní vstupenky dle výběru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2018 10:02, před 7 lety

České právo nezná institut hromadné žaloby. Za stavu současného právního řádu musí každý spotřebitel podat žalobu sám. Nicméně ve věcech ochrany práv spotřebitelů platí, že výrok pravomocného rozsudku je závazný i pro další osoby oprávněné proti žalovanému, pokud se jedná o tytéž nároky z téže právní skutečnosti. Pokud by tedy soud rozhodl ve prospěch spotřebitele, mohou ostatní oprávnění očekávat stejné rozhodnutí.

Peníze by měla vrátit organizace PČS agency, nikoliv provozovatel serveru Ticketportal. Z obchodních podmínek prodejce jasně vyplývá, že za uskutečnění koncertu odpovídá právě jeho pořadatel. Vůči Ticketportalu by bylo možné vznést stížnost leda ve chvíli, kdy by nesplnil svou smluvní povinnost vystavit zaplacené vstupenky.

Pokud spotřebiteli pořadatel peníze nevrátí, může je vymáhat podáním žaloby na vydání bezdůvodného obohacení. Jakmile spotřebitel dostane pravomocný rozsudek, který nárok potvrzuje, může oprávněný navrhnout nařízení exekuce. Před podáním žaloby k soudu doporučujeme odeslat dlužníkovi předžalobní výzvu, a to alespoň se sedmidenním předstihem. Když to neuděláte, nemůže vám soud přiznat náhradu nákladů řízení, ani pokud spor vyhrajete. Vzor předžalobní výzvy si můžete zdarma stáhnout na stránce www.dtest.cz/vzory.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 23:20, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.