Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Manžel souhlasil se zasláním holícího strojku na zkoušku, když balíček 1.3. přišel rozhodli jsme se odstoupit od smlouvy, protože jsme si přečetli diskuze, že jde o podvodné jednání. Vím, že může odstoupit do 14 dní od smlouvy po převzetí zboží, problém je,ale v tom, že nevím komu mám zaslat odstoupení. Na faktuře je uvedeno MYLANO, PO box 18, 120 00 Praha 2, když čtu články o holicích švýc. strojcích, všude je uvedena společnost Westerfield International nebo MYLANDO. Nikde není uvedeno MYLANO, přitom PO box a adresa jsou stejná. Taktéž jsem našla na obalce adresu:PO BOX 65, 1620 AB HOORN, the Netherlnads. Prosím můžu napsat odstoupení od smlouvy na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG./MYLANO
PO BOX 18
Praha 2
120 00 ??????potřebuji odeslat rychle holicí strojek.....děkuji moc
můžu zaslat odstoupení od smlouvy na jméno a adresu uvedenou na poštovní poukázce (nic jiného nemáme v ruce- MYLANO) nebo je správné uvést Westerfield International?????
Stížnost: neznáme s kým manžel uzavřel smlouvu, nedostali jsme smlouvu a to mi připadá v právním státě neskutečné....
|
Tweet |
Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.
Pokud spotřebitel souhlasil při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.