Společnost


P + B s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2199Žádna odpověd,reakce na mojí stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 11 lety

Iveta Fidrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes společnost www.ilovetravel.cz
jsem si koupil voucher ( 3-denní WELNESS pro dva penzionu Klenovská
hájovna v jižních Čechách)
Cena je: 3899kč
Voucher,jsem chtěl využit,ale vůbec jsem se nedovolal,tak jsem psal email,byla my poslana na můj email tahle odpověd:
http://www.hromadnezaloby.cz/detail-zaloby/22-kauza-klenovska-hajovna

Na to jsem hned reagoval a 26.11.2013
jsem se přidal a poslal taky žalobu ke Kauze Klenovská Hajovna

Prosím zatím žadna odpověd,několik měsicu,vráceni pěnez,nic bez žádne reakce na mojí stížnost.
Prosím můžete mi poradit, pomoct.
Moc děkuji za odpověd Fidrová -Fidra


Požadované řešení

Moje reakce je vrácení peněz,nebo využitý stejný voucher jak jsem si koupil.Děkuji vám


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 11:56, před 11 lety

Dle dostupných informací byla nemovitost, kde bylo sjednáno ubytování, zasažena požárem do míry, kdy ji nelze dále užívat. To nevylučuje odpovědnost obchodníka za poskytnutí služby. V případě, že není služba poskytnuta z důvodu překážky na straně obchodníka, je povinný vrátit uhrazené finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:36, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.