Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#21991Kaufland Brno Židenice Bubeníčkova 3

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

jarmila Tomášková

Znění stížnosti

dobrý den bývala jsem spokojena zákaznice kauflandu.Poslední měsíc je to přímo zoufalé.Akční zboží není již první den akcí/Rýže?medovník kachny moravské uzené šunka od kosti,kuřecí prsní řízky ,mozzarela atd/Na muj dotaz kdo muže za nedostatek zboží jsem dosta
la odpoveď Vednení v Praze a to nemluvím ofrontách do půl obchodu z nedostatku otevřených pokladen,nepříjemným personálem.Když máte dost peněz na obrovské reklamy v televizi a rádiu nemusíte ponižovat lidi tím.že v prodejně nemáte nic s pozdravem Tomášková


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2018 08:30, před 7 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2018 10:22, před 7 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Děkujeme za Vaše podněty. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit prostřednictvím zákaznické linky 800 165 894 nebo na e-mailu service@kaufland.cz. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2018 21:28, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.5.2018 07:25, před 7 lety


jarmila Tomášková

Hodnocení: