Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 16.ledna 2018 jsem si objednal náramky se znamením zvěrokruhu.Fakturovanou částku jsem odeslal.Přišla zpráva,že zboží bylo vyskladněno dne 22.ledna 2018 s tím,že dodání bude mezi 1.únorem až 3.březnem.Kdykoliv jsem chtěl zásilku sledovat,vždy se ohradily stránky že "ještě neuplynula doba"doručení.Když jsem v pondělí 5.března pátral po zásilce,odpověděli jste, že se zásilka ztratila??Co to je za jednání??Takové jednání je PODVOD a je třeba ho potrestat dle zákona.
Řešení je jediné: buď dodat neprodleně (ne až za dva měsíce) objednané zboží,anebo vrátit zpět na účet zaplcenou cenu zboží.(také samozřejmě NEPRODLENĚ.)
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
prosím kontaktujte zákaznický servis s číslem objednávky a situaci s Vámi vyřeší. Popřípadě mi napište o jakou se jedná objednávku a reklamaci s Vámi vyřeším. Velice se omlouváme za způsobené komplikace.
Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
jedná se o náramky se znamením zvěrokruhu;střelec a vodnář.Č.objednávky je 101024286.
Dobrý den,
prověřili jsme Vaši objednávky a Vaše reklamace byla vyřešena opětovným zasláním dle Vašeho požadavku. Zboží je nyní v kompletaci u dodavatele a o odeslání zboží Vás budeme kontaktovat.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Jak jsem již dříve uvedl,společnost reagovala tím,že dotyčné náramky objednala znovu.Mezi tím ovšem (po deklarované době dodání)asi o deset dní později inkriminované náramky došly.Takže vše je v pořádku a stížnost je tudíž bezpředmětná:za problémy jsem se společnosti již dříve omluvil.