Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21996Neoprávněné stržení poplatku v hodnotě 2247,-

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2018, před 7 lety

Krista Hybs

Znění stížnosti

Dne 5.3.2018 mi společnost ACADEMICSINGLES CS@BE2.COM strhla přímo z účtu částku 2247.--Kč.


Produkt

Nejsem si vědoma žádné služby, kterou mi tato společnost poskytovala.


Požadované řešení

Vrácení stržené částky na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2018 11:05, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není však výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2018 16:18, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2018 08:56, před 7 lety


Krista Hybs

Muj email

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2018 16:38, před 7 lety

Dobrý den,

emailová adresa žel nebyla do předešlého ani současného komentáře doplněná/ uvedená.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.3.2018 07:51, před 7 lety


Krista Hybs

Dobrý den,

před pár dny jsem reagovala na vás email, který jste zde uvedli.
pro rychlejší komunikaci zasílam email tedy zde.
k.hybsova@gmail.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 14:45, před 7 lety

Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:26, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2018 22:10, před 7 lety


Krista Hybs

Nejsem vůbec spokojená, poslala jsem všechno co chtěli a stále nic.
Jsem dosti zaneprázdněná a zneužívají toho.
ČTĚTE OD SPODKU..... opravdu NEMAM CAS DOPISOVAT SI A HLAVNĚ POUČOVAT ME O TOM, ŽE SE MÁM PŘESVĚDČIT ZDA NEMÁ PŘÍSTUP K MÉMU TELEFONU, POKUD BYL ODCIZEN TEL. TAK CHTĚLI POTVRZENÍ OD POLICIE.... OPAKUJI STEJNÉ FRÁZE ALE ANI JEDNOU TAK NENÍ.
CHTĚLA JSEM INFO KDY VRÁTI PENÍZE NA ÚČET A JEDINÉ CO POSLALI ZASE FRÁZI O PŘESVĚDČENÍ A POLICII....
Jsem dosti znechucena. pošlu výpis číslo karty i bankovní účet a stále nic.



Komu: mně
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Tak ještě jednou. Prosím přečtěte si naší zprávu řádně.



V případě, že bylo VIP členství aktivováno bez Vašeho souhlasu, ujistěte se prosím, že nikdo z Vašich rodinných příslušníků či přátel neměl přístup k Vašim platebním údajům a nevyužil jich k zakoupení členství na naší webstránce.

V podobném případě by jste si mohli přát pouze výpověď svého VIP členství v zájmu zabránění jeho budoucího prodloužení.

Pokud byla ukradena či zneužita Vaše platební karta, přepošlete nám prosím (ve formátu pdf., jpg. či gif.) sken Policejní zprávy v souvislosti s nahlášením této skutečnosti. Policii budou moci být následně z naší strany poskytnuty všechny potřebné informace.





S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

03/26/2018 20:41 - Krista Hybs wrote:

Dobrý den,

nejsem si vědoma že bych si zařizovala u vás nějaký účet na tož nějakou prémiovou verzi.
Karta z které byla částka, neoprávněně stažena je firemní a v žádném případě bych jí nepoužívala k těmto platbám.
Jsem plátce DPH a tak můj účet je transparentní.
Vašem opakovaným odpovědím nerozumím.
¨
Prosím odpovědět na otázku:

KDY MI VRÁTÍTE PENÍZE NA MŮJ FIREMNÍ ÚČET?

Přiznám se, že doposud jsem to brala za nedorozumění a systémovou chybu u vás, kterou jsem byla ochotná tolerovat, že se stát může.
Nyní mám již podezření z NEOPRÁVNĚNÉHO ZADRŽOVÁNÍ PENĚZ z vaší strany.


S přáním krásného dne
Krista Hybš
Manager regional 294

...................................

Dne 26. března 2018 20:09 Academis Singles Customer Service napsal(a):
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Máme na mysli, že Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 02/06/2018.

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


...................................


23/03/2018 00:41 - Krista Hybs wrote:
Dobrý den,

Mám tomu rozumět, že peníze jste již vrátili na firemní kartu?
Nenašla jsem tento pohyb na firemním účtě.
Můžete mi prosím, zaslat datum uskutečnění platby?



S přáním krásného dne
Krista Hybš
Manager regional 294
.............................................................

Dne 23. března 2018 0:11 Academis Singles Customer Service napsal(a):
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.

Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.

Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 02/06/2018 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.


S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

...........................................................

03/20/2018 15:12 - Krista Hybs wrote:
Nepřišlo mi žádné info


S přáním krásného dne
Krista Hybš
Manager regional 294

................................................................


Dne 20. března 2018 15:04 Academis Singles Customer Service napsal(a):
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Pokud byla ukradena či zneužita Vaše platební karta, přepošlete nám prosím (ve formátu pdf., jpg. či gif.) sken Policejní zprávy v souvislosti s nahlášením této skutečnosti. Policii budou moci být následně z naší strany poskytnuty všechny potřebné informace.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

................................................................

03/16/2018 11:23 - Krista Hybs wrote:
Dobry den,

ráda bych navraceni peněz na účet.
Napište mi prosím v kterém časovém terminu to bude.


S přáním krásného dne
Krista Hybš
Manager regional 294

................................................................

Dne 16. března 2018 2:12 Academis Singles Customer Service napsal(a):
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

V případě, že bylo VIP členství aktivováno bez Vašeho souhlasu, ujistěte se prosím, že nikdo z Vašich rodinných příslušníků či přátel neměl přístup k Vašim platebním údajům a nevyužil jich k zakoupení členství na naší webstránce.

V podobném případě by jste si mohli přát pouze výpověď svého VIP členství v zájmu zabránění jeho budoucího prodloužení.

Pokud byla ukradena či zneužita Vaše platební karta, přepošlete nám prosím (ve formátu pdf., jpg. či gif.) sken Policejní zprávy v souvislosti s nahlášením této skutečnosti. Policii budou moci být následně z naší strany poskytnuty všechny potřebné informace.





S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

.................................................................

03/12/2018 17:52 - Krista Hybs wrote:
Dobry den,

Krista Hybšová


č. karty: 5168 93** **** 8532 dle vašich kriterii

Zasílám i číslo účtu na který si přeji vrátit danou částku.




Bez virů. www.avast.com

S přáním krásného dne
Krista Hybš
Manager regional 294
..................................................................

Dne 12. března 2018 14:45 Academis Singles Customer Service napsal(a):
Dobrý den,

v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu/ profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci platby s uvedením data úhrady, uhrazené sumy, jména majitele účtu, z kterého byla platba uskutečněná a prvních 6-ti a posledních 4 čísel kreditní karty, ze které byla platba realizovaná,

děkujeme Vám.


S přátelským pozdravem

Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

...........................................................

03/09/2018 11:31 - Krista Hybs wrote:
Nevim o tom ze bych se registrovala.

Dne pá 9. bře 2018 10:04 uživatel Academis Singles Customer Service napsal:
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Váš profil k.hybsova@gmail.com žel nebyl v naší databázi nalezen - zašlete nám tudíž prosím emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce registrovali, děkujeme Vám.

Dle možnosti nám prosím zprostředkujte všechna potřebná data tak, abychom mohli na Vaše dotazy rychle a efektivně reagovat.



S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

.................................................

07/03/2018 08:51 - Krista Hybs wrote:
Dobrý den,

přeposilam email.

Předem děkuji za kladné vyřízení.


S přáním krásného dne
Krista Hybš
Manager regional 294

..................................................................

---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Krista Hybs
Datum: 6. března 2018 11:27
Předmět: Neoprávněné stržení poplatku v hodnotě 2247,-
Komu: collections@be2.com, info@be2.com


Dobrý den,

prosím o navrácení částky na účet.: 115xxxxxxxxxxxxx/0100
Účet je firemní a vědomě bych nepovolila tuto transakci.

Již jsem se zmínila na web: www.vasestiznosti.cz

Předem děkuji za rychlou napravu

S přáním krásného dne
Krista Hybš
Manager regional 294

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 18:42, před 7 lety

Pokud došlo k neoprávněnému užití platební karty, mohla by být naplněna skutková podstata trestného činu neoprávněného opatření, padělání a pozměnění platebního prostředku dle § 234 zák. č. 40/2009 Sb., trestní zákoník. Při podezření ze spáchání trestného činu je namístě obrátit se na orgány činné v trestním řízení (zejm. Policie ČR, ale také státní zastupitelství) a podat trestní oznámení.

Jestliže by se skutečně jednalo o situaci, kdy někdo cizí provedl platbu, jednalo by se dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, o tzv. zdánlivé právní jednání, jelikož by nebyla přítomna vůle jednající osoby. K takovému jednání se pak ze zákona vůbec nepřihlíží.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2018 13:10, před 7 lety

ID: 47FJJE02


Dobrý den.

V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz s potvrzením ze strany Policie,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2018 09:31, před 7 lety


Krista Hybs

Dobrý den,

nebyla a již jsme to řešily a na můj vkus řešíme dlouho!!!!
Muj email jste v registraci nenašli, takže vas žádám o vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2018 11:33, před 7 lety

ID: 47FJJE02


Dobrý den.

V případě, že Vaše platení karta nebyla zneužitá, specifikujte prosím titul, na základě kterého o refundaci uhrazeného členského poplatku žádáte,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 16:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2018 12:23, před 7 lety


Krista Hybs

Bohužel se tak ještě nestalo.

Neregistrovala jsem se na tyto stranky, sama firma mojí "registraci" nenašla (po tom co jsem jí poslala muz email).
Stále nerozumím jejich odpovědím.
Bohužel je to zdlouhavé a já nemam čas toto řešit.
Neregistrovala jsem se tam a nemuzu zam mít zadny profil a pres to mi z mé firemní karty byli strženy peníze.
Zde na těchto strankach byl již stejny pripad a peníze vratili proto nerozumím tomu proč nejde tak i u mě.

Už opravdu nevím co více mam rešit.
jasně nenašli mou registraci.
Jedná se o firemní kartu a opravdu zde venuji dost času který mi chybí jinde.
Prosila jsem vas o pomoc, kterou opravdu potrebuji.
Nevim nic o tom, že bych se na tento web hlasila.
mou registraci nenasli
pres to nechteji vratit peníze....

toto mi opravdu neprijde fer co fer, ale zločin !!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2018 15:36, před 7 lety

ID: 47FJJE02


Dobrý den.

Viz prosím komenáře ze dne 18.4.2018 :

V případě, že byla Vaše/ firemní kreditní karta zneužitá třetí osobou (tj. NEBYLA použitá přímo Vámi a na základě toho požadujete refundaci uhrazeného poplatku), doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz s potvrzením ze strany Policie.

Profil, pod kterým byla dotyčná platba realizovaná, byl dohledán ještě v březnu 2018 - viz prosím komunikace ze strany Zákaznického centra počínaje dnem 16/03/2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 18:08, před 7 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:52, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.